Avatar billede kometen79 Nybegynder
05. maj 2004 - 16:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et par problemer i DMX

Jeg har et par problemer med dreamweaver MX 2004:

  1. Jeg vil gerne have samme farvelægning af koder, som der bliver anvendt i homesite?

  2. Jeg får denne her fejl når jeg starter op: The spec. for the third party tag is missing some attributes. Please check your third-party tag files to make sure you'have included alle required attributes, the restart dreamweaver.

  3. Jeg får også denne her fejl: While executing onLoad in Date_beforeSave.htm, the following error(s) occured:

In fil ""Date_BeforeSave"": ReferenceError: beforesave is not defined.

Jeg kan ikke finde en fil der hedder Date_beforeSave.htm
Avatar billede rosenberg Nybegynder
05. maj 2004 - 20:07 #1
1: I Dreamweaver trykker du "ctrl+U" eller edit>preferences ned og får så preferences frem. Her vælger du "code colering" i boxen til venstre. OG derefter html i document type og til sidst vælger du "edit colering scheme" ;)

2og3: har du mulighed for at køre en uninstall opg derefter installere DW igen?
Avatar billede rosenberg Nybegynder
10. maj 2004 - 10:48 #2
Har du fået det til at virke ? :D
Avatar billede kometen79 Nybegynder
10. maj 2004 - 11:42 #3
Hej

Nej det var ik helt det jeg mente med spørgsmålet. Jeg troede at man kunne implementere homesite farvekoder i en filer. Jeg var klar over at man selv kan ændre det.

Ellers mange tak for hjælpen
Avatar billede rosenberg Nybegynder
10. maj 2004 - 13:34 #4
nå ikke flere chancer for at hjælpe... :)
Avatar billede kometen79 Nybegynder
10. maj 2004 - 13:45 #5
Hej Hvis du kan finde en sådan fil opretter jeg bare et nyt spørgsmål.
Avatar billede kometen79 Nybegynder
10. maj 2004 - 13:47 #6
jeg fået den til at lade være med at lave opstarts fejl men ikke den "Date" fejl.