Avatar billede pede_ Nybegynder
04. maj 2004 - 21:28 Der er 8 kommentarer

Mit graffikkort bliver varmt, så jeg er tvunget til genstart.

Hvad kan jeg gøre mod dette problem?
Hvis jeg spiller et spil, bliver kommer der en meddelse om at mit graffikkort bliver varmt, og så er jeg tvunget til at slukke min computer. Temperaturen på mit graffikkort stiger og stiger.

Hvad kan jeg gøre? Graffikkortet er 2 måneder gammelt, og mit bundkort er ca 4 måneder gammelt.

GeFoce FX 5900

/pede
Avatar billede neophyte Nybegynder
04. maj 2004 - 21:33 #1
Jeg tror det er dit kor der er defekt, det burde ikke ske når det er så nyt. Ellers må det være meget varmt inde i dit kabinet. Hvor varm er din cpu køler??
Avatar billede pede_ Nybegynder
04. maj 2004 - 21:37 #2
jeg mener den normalt ligger på de 4x stykker. men i starten var der ikke noget problem med mit kort, da kørte det fint nok
Avatar billede neophyte Nybegynder
04. maj 2004 - 21:49 #3
Har du pillet kortet af nogen art?? Lyder mistænkeligt at det lige pludselig går hen og bliver varmere end normalt.
Avatar billede pede_ Nybegynder
04. maj 2004 - 22:00 #4
nej jeg har ikke gjort noget som helst, men jeg kunne tænke mig at problemet er at det bliver meget varmt inde i mit kabinet, og varm luft køler ikke graffikkortet.

Kan det passe?
Avatar billede strych9 Praktikant
05. maj 2004 - 01:43 #5
har du kigget efter om blæseren kører på grafikkortet overhovedet?
Avatar billede pede_ Nybegynder
05. maj 2004 - 21:37 #6
ja og det gør den
Avatar billede pede_ Nybegynder
09. maj 2004 - 20:52 #7
STRYCH9 den stopper med at blæse efter et stykke tid...
Avatar billede strych9 Praktikant
09. maj 2004 - 21:25 #8
Og nu vil du spørge om hvad du så skal gøre? Jaeh, hvis det er korrekt sat op så skal du få det byttet =)