Avatar billede benjif Nybegynder
04. maj 2004 - 11:15 Der er 5 kommentarer

Problem med usercontrol

Jeg har et problem med når jeg tilføjer en usercontrol til mit C# projekt og retter namespacet på min control.
Der sker det at jeg i i toolboksen under usercontrols ikke kan tilføje kontrollen til mit main window da den tror at usercontrollen stadig ligger i det gamle namespace.
Er der nogen som ved hvordan man retter det.
Avatar billede magune Nybegynder
18. maj 2004 - 14:07 #1
Jeps. Du fjerner den fra toolboksen - ændrer namespacet, compilerer kontrollen - og tilføjer den til toolboksen igen. Derefter er den så at sige registreret korrekt hos Visual Studio.

GAa
Avatar billede benjif Nybegynder
19. maj 2004 - 09:26 #2
hvordan fjerner jeg den fra toolboksen ? delete er disablet så jeg kan ikke umildbart bare slette den
Avatar billede magune Nybegynder
19. maj 2004 - 12:43 #3
Hvis du højreklikker i Toolboxen skulle du meget gerne kunne Add/Remove Items .. ?

Check lige at du ikke er igang med at debugge når du gør det!

GAa
Avatar billede benjif Nybegynder
19. maj 2004 - 13:02 #4
ja det kan jeg også og har også prøvet dette men jeg kan ikke finde de usercontrols som jeg har lavet der inde under
Avatar billede benjif Nybegynder
21. maj 2004 - 12:30 #5
Min usercontrols ligger i samme projekt som mit hovedprogram så de er vel ikke helt til at fjerne og slette der inde eller er det bare mig som er blind?