Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2001 - 16:19 Der er 12 kommentarer og
7 løsninger

hjemmeside

jeg skal til at lave en hjemmeside med oplysning om en række produkter jeg sælger. Senere skal den nok udbygges til at man kan betale over nettet.
Kan nogen her råde mig til hviket program jeg skal bruge, når et kriterie er så nemt som muligt og dermed nok så lidt programmering som muligt??
Jeg har adgang til MS frontpage, men kender den kun fra et kursus engang for et par år siden.
Har før lavet en oplysnings side i det program netscape har (glemt hvad det hedder).
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
12. februar 2001 - 16:23 #1
Jeg vil anbefale dig at du går ud og får hjælp at et professionelt firma til at lave den side. Hvis du selv vil lave den kan du risikere at komme til at give det forkerte indtryk af nogle af dine vare og hvis den senere skal udvides med en betalingskortløsning så kan det være nyrrigt at have et prof firma i ryggen til at hjælpe.

/mikkel.jor
Avatar billede wismann Nybegynder
12. februar 2001 - 16:24 #2
bruge Firstpage.
det godt nok på eng, men det er okay og der kan du sætte den på forskællig niveau\'er
easy, normal, expert og hardcore.
Det er freeware. kan hentes på http://windows.tucows.com/preview/49305.html

Wismann
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2001 - 16:28 #3
Du kan som starte med word hvis du har det på din maskine. ;o)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. februar 2001 - 16:36 #4
Her et et godkendt betalings modul til net betalinger:

http://www.cashcow.dk/Home/

/per
Avatar billede repsac Nybegynder
12. februar 2001 - 16:41 #5
Hvis du overhovedet ikke vil programmere vil jeg nok også anbefale dig at købe dig til det ...
Find en knægt der er total webfreak og betal en rimelig hyre eller find et proff. firma ... se evt. nogle priser på [http://www.ambassaden.dk] - dyyyrt!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. februar 2001 - 16:46 #6
Du mener sikkert Netscape Composer, som er bygget ind i Netscape Browseren.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. februar 2001 - 16:50 #7
repsac> Du har fuldstændig ret. Jeg har nemlig 2 hylde meter med bøger om internet værktøjer, grafik og design. Så det kræver mange forskellige evner udover en masse viden.

/per
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. februar 2001 - 16:52 #8
repsac<--> Hvem har råd til de priser? Microsoft?
Avatar billede wa Nybegynder
12. februar 2001 - 17:09 #9
Hør nu her sigurd!  Brug Frontpage, her er der ingen problemer ...!!
Avatar billede geeeet Nybegynder
12. februar 2001 - 17:21 #10
Jeg ville nok fraråde at bruge frontpage, det skodder totalt siderne i netscape...

Jeg ville helt sikkert vælge at bruge et bureau, ikke et dårligt program eller en lokal nørd...
Ikke så meget pga koden, men et lækkert design er MINDST lige så vigtigt... Hvem gider at købe noget hos nogen hvis det ikke fremstår indbydende...

/Geeeet
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2001 - 17:25 #11
Hvad går ikke galt i netscape ? Alt
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2001 - 17:25 #12
Specielt 6.x udgaverne.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2001 - 17:31 #13
Jeg synes selv at det at kunne finde rundt på siden er vigtigere end måden den fremtræder.
Der er ikke penge til at købe en side, så det er udelukket. Jeg skal prøve selv....
Avatar billede repsac Nybegynder
12. februar 2001 - 17:32 #14
Frontpage sucks! --> Notepad styrer!

=>tommyf: Jeg fatter det heller ikke ... jeg har lavet en side for min onkel og skulle derefter have en pris ... jeg viste ham siden ... han var ved at besvime - jeg ligeså!
Det er helt vildt hvad de tillader sig at tage for en simpel service som at lave en form ...
\"E-mail formular | Formular med takke side og retursvar til afsender | pr. side 1.500,- \"
Sygt!
Avatar billede repsac Nybegynder
12. februar 2001 - 17:46 #15
Geeet ... to sind én tanke ...
Designet er guld værd! - Jeg nægter at købe noget fra et sitet som er bikset sammen af en nybegynder der lige har være på FP-kursus ... Det virker ikke proff. - og dermed pålideligt - nok ... mener jeg!
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2001 - 17:51 #16
som nybegynder kan man vel sagtens lave en indbydende side???
Designet ved jeg i princippet godt hvordan skal være.
Jeg skal blot have et nemt og godt program, som både kan åbnes af netscape og EI.
Avatar billede repsac Nybegynder
12. februar 2001 - 17:58 #17
Tjoehh; en nybegynder kan vel sagtens lave en indbydende side.

Det\'r bare ikke nok den er indbydende ... det skal være logisk, godt designet, gennemtænkt, simpel, ligetil og let ...
Det er ikke ligetil og let at skabe første gang man forsøger, men det kan da lade sig gøre ... igen tvivl om det.

Min anbefaling lydder dog at du får det lavet ...
Prøv evt. at finde én her på eksperten ... Vil du have det lavet i asp eller php ... nok nogle af de bedste løsninger hvis du virkelig vil lave nethandel ...
Få en pris fra én eller anden her på eksperten ... det koster højest lidt point.
Avatar billede repsac Nybegynder
12. februar 2001 - 17:59 #18
... at få tilbudet selvfølgelig ... ;)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. februar 2001 - 19:15 #19
repsac> Nemlig, Frontpage laver tonsvis af unødvendige koder.

/per