Avatar billede walker Nybegynder
03. maj 2004 - 08:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mousecursor wait ved bevægelse

Hej
Jeg er lige stødt ind i et lille problem. Jeg har en div med en given størrelse og overflow:hidden. Inden i div'en har jeg en tabel med lidt grafik. Formålet er at når jeg resizer div'en kommer mere af tabellen til syne.
Problemet er dog at når jeg resizer div'en springer cursoren mellem wait og pointer, hvilket ikke er meningen. Problemet forsvinder hvis jeg fjerner de grafiske elementer fra tabellen.
Er der nogen som har en forklaring på det? og hvordan det evt. kan afhjælpes?

Mvh
Walker
Avatar billede walker Nybegynder
03. maj 2004 - 09:00 #1
PS. Det er ligegyldig om de grafiske elementer er en enkelt pixel eller om det er et stort billed, så det virker ikke som om det er pga. browserens performance som gør forskellen.
Avatar billede olebole Juniormester
03. maj 2004 - 18:13 #2
<ole>

Prøv at lægge en URL til eksemplet

/mvh
</bole>
Avatar billede walker Nybegynder
04. maj 2004 - 21:19 #3
Hmm, fandt ud af det. Det er hvis man bruger css: background: url(img.gif), så vil den stå og loade... hvis jeg derimod bruge img-tags, er de preloaded... og cursoren vil der for får helt rolig :)

lukker, men takker alligevel...