Avatar billede skovbamsen Nybegynder
03. maj 2004 - 02:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

jeg kan ike slette en fil hjælp

når jeg prøver at slette en fil popper der et vindue op med teksten

der opstod en fejl under sletning af fil eller mappe
det er ikke muligt at slette fil:kildefilen eller -disken kan ikke læses

hvor dan sletter man sådan en
Avatar billede Beach Mester
03. maj 2004 - 02:19 #1
Nu har du skrevet spørgsmålet i Fri Debat og ikke i en af de kategorier der er bestemt for divers OS (Styresystemer) og derfor får du også kun et svar der kan bruges under de fleste OS:
Boot op i DOS, find filen der, og skriv: Delete filnavn.ext

//Beach
Avatar billede Beach Mester
03. maj 2004 - 02:20 #2
Nu har du skrevet spørgsmålet i Fri Debat og ikke i en af de kategorier der er bestemt for divers OS (Styresystemer) og derfor får du også kun et svar der kan bruges under de fleste OS:
Boot op i DOS, find filen der, og skriv: Delete filnavn.ext

//Beach
Avatar billede skovbamsen Nybegynder
21. juni 2004 - 13:55 #3
hmmmm virker ikke