Avatar billede jeanz Nybegynder
12. februar 2001 - 14:56 Der er 6 kommentarer

Søgning i en Access!!

Jeg efterlyser en søgemaskine der kan søge med dropdowns se eksempel her: www.whitehat.dk/asps den skal kunne søge med diss i en access!!
Avatar billede seider Nybegynder
12. februar 2001 - 15:15 #1
Den har jeg set på www.viewsource.dk eller på www.asp.dk

håber du kan finde den, jeg tror det var viewsource under navigation / menu

/* Seider */
Avatar billede kasseper Nybegynder
12. februar 2001 - 15:15 #2
Hvad hedder dine felter i databasen..?
Avatar billede tpiil Nybegynder
13. februar 2001 - 01:07 #3
du kan ikke bruge asp på whitehat.dk\'s server, men det kan jo være det skal ligge eet andet sted :)
Avatar billede jeanz Nybegynder
13. februar 2001 - 09:55 #4
JA den skal ligge på en anden server, det var bare nemest lige at oprette en bruger der!!
Avatar billede tpiil Nybegynder
13. februar 2001 - 13:17 #5
gider du sende nogle filer og databasen til tpiil@funz.dk ??
Avatar billede tpiil Nybegynder
16. februar 2001 - 23:51 #6
håber ikke nogen har noget i mod at jeg lægger et svar for jeg har lavet det, men jeanz er taget på ferie, så mine poins kommer først om 1 uges tid :)

skriv hvis i vil se nogle koder, for jeg gider sku ikke rigtig poste dem, men jeg regner med at ingen anklager mig for snyd da jeg har 7000 point :)