Avatar billede bjur Nybegynder
28. april 2004 - 13:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hente fra to forskellige tabeller via. java?

Hej. Problemet ligger i, at jeg via. java skal hente kolonner fra to forskellige tabeller helst på samme tid. Hvordan gøres dette?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. april 2004 - 13:51 #1
Hvis de hænger sammen kan du bruge 1 connection 1 statment 1 query (med en JOIN)
og 1 resultset.

Eller må du bruge 2 connections 2 statements 2 queries og 2 resulset.
Avatar billede pnielsen Nybegynder
28. april 2004 - 23:55 #2
Kan vi ikke lige se en describe af de 2 tabeller - hvilke kolonner du vil have ud - og hvad de 2 tabeller har tilfælles (hvad vi kan joine over) ?
Og så lidt mere beskrivelse af hvad du egenligt vil...
Avatar billede arne_v Ekspert
28. maj 2004 - 23:55 #3
Kommet videre ?

(og et svar såfremt min kommentar kunne bruges)
Avatar billede bjur Nybegynder
29. maj 2004 - 19:03 #4
Jo, vi fandt en nemmere vej, men takker alligevel for hjælpen.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. juli 2004 - 22:59 #5
Du mangler at lukke spørgsmålet !
Avatar billede arne_v Ekspert
22. august 2004 - 23:14 #6
?