Avatar billede cybles Nybegynder
27. april 2004 - 14:18 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Spamfilter til Lotus Notes - HJÆLP

Hvor finder jeg en sådan ? Den skal være til klienten.
Avatar billede karstenv Nybegynder
27. april 2004 - 15:20 #1
Avatar billede cybles Nybegynder
27. april 2004 - 15:52 #2
Nej den er ikke god, selvom jeg blacklister kommer der stadigvæk spam fra den samme afsender......har du andre ?
Avatar billede wise Seniormester
27. april 2004 - 18:30 #3
Bare lige et spørgsmål, hvorfor til klienten? Var det ikke federe med én løsning for alle brugere?
Avatar billede jogii Nybegynder
27. april 2004 - 19:14 #4
Et af markedets bedste produkter er vistnok spamJam
http://www.gsw.com/gsw/home.nsf/spamJam
Avatar billede jogii Nybegynder
27. april 2004 - 19:18 #5
Et spørgsmål vedr. Spamsentinel: Hvad mener du med "samme afsender"? Ser du det på IP-nummeret?
Har I sat DNSBL-filtrering til på serveren?
Jeg har en agent der kan checke alle emails via alle Received felter for at se om den afsende server findes i et antal DNSBL-sites.

DNSBL-filtrering sorterer ca. 70-80% SPAM væk.
Avatar billede karstenv Nybegynder
28. april 2004 - 08:03 #6
Antispam er vil ligesom religion, enten tror man på det eller ikke, men sikkert er det at ingen kan stoppe for spam totalt, og men min erfaring er at hvis man sætter dem rigtigt op stopper de op til 90% af den lorte spam, og deriblandt osse spamsentinel fra mayflower.

/KarstenV
Avatar billede cybles Nybegynder
17. juli 2005 - 19:40 #7
Lukket.