Avatar billede madse Nybegynder
26. april 2004 - 21:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

gemme problem

Hep Hey

jeg har igennem sådan en genvej lavet sådan et smart fotogalleri i FrontPage.. men den vil ikke gemme... FrontPage(2003) siger:

Du kan gemme denne side og fotogalleriet ved at åbne et FrontPage-baseret websted og gemme siden på dette sted.

Jeg fatter ikke lige helt hvad jeg skal gøre...

håber på ekspert hjælp ;)

chill /madse
Avatar billede krohn Praktikant
26. april 2004 - 21:38 #1
Det lyder som om du ikke har oprettet et websted, og du "kun" har lavet en side med fotogalleriet, jeg mener du skal oprette et nyt websted og der i lægge dit galleri
Avatar billede madse Nybegynder
26. april 2004 - 21:39 #2
hvad mener du med at oprette et nyt websted ?? jeg har bare lavet det på en side.. som jeg skal bruge til min hjemmeside
Avatar billede zhark Nybegynder
26. april 2004 - 21:42 #3
Jeg vil mene din "host" ikke understøtter FP (Frontpage-baseret websted)- men det er dog ik' lige mit område, og det er ikke et svar :)
Avatar billede krohn Praktikant
27. april 2004 - 09:01 #4
Jeg mener at jeg stod med det samme problem, og at Frontpage kun ville gemme den side hvis jeg under opret nyt websted oprettede et f.eks websted med en side og der lavede mit galleri, så kan du jo flytte det efter hvis du vil,,,Det kan da godt være der er en anden måde jeg fandt den bare ikke
Avatar billede krohn Praktikant
27. april 2004 - 09:08 #5
Har lige prøvet at oprette et galleri, den siger det samme, men da jeg så prøvede at gemme siden i et gammelt test site jeg havde også lavet i frontpage ville den godt. Jeg tror det er fordi den skal bruge en mappe f.eks. images til at gemme billeder i, når du opretter et websted vil Frontpage oprette en default mappe til billeder "images". Men hvis du har et websted kan du jo prøve at gemme i den mappe
Avatar billede madse Nybegynder
23. august 2004 - 14:03 #6
:)
Avatar billede krohn Praktikant
23. august 2004 - 14:20 #7
Fik du det til at virke??