Avatar billede koldborg Nybegynder
24. april 2004 - 15:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mandrake move gemme på disk

Er der ikke en, som vil oplyse mig hvordan man gemmer
på hd, med mandrake move, jeg ved der findes en metode, at cracke den, men hvordan ??????
Avatar billede wolly Nybegynder
27. april 2004 - 23:15 #1
Du skal unmounte filsystemet som root, og der efter mounte det igen... Det gøres således:

log ind som root.
umount /mnt/win_c
mount /dev/hdb1 /mnt/win_c -w

Du skal naturligvis indsætte de rigtige værdier, i stedet for win_c og hdb1
Avatar billede koldborg Nybegynder
28. april 2004 - 16:38 #2
tak for det vil du ikke have point ??
Avatar billede wolly Nybegynder
28. april 2004 - 19:08 #3
Det ville da være dejligt... det ville i så fald være mine første :-)  Er her ikke rigtig for at få point :-)