Avatar billede loss Nybegynder
23. april 2004 - 14:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formatering af en node.text på et treeview

Hej.

Nogen der ved om det er muligt at formatere teksten på hver enkelt node i et treeview?

Jeg har en struktur med parent og child noder. child noderne er opgaver, hvis denne opgave er fuldført ønsker jeg at den skal fremtræde med gennemstreget tekst ? Kan det lade sig gøre overhovedet, eller må jeg nøjedes med at ændre på forcolor og backgroundcolor?

På forhånd tak.
Avatar billede burningice Nybegynder
23. april 2004 - 17:02 #1
opret en font med strikethrough og tildel den til TreeNode.NodeFont
Avatar billede loss Nybegynder
18. juni 2004 - 13:36 #2
det blev til en anden løsning.. tak for svaret
Avatar billede burningice Nybegynder
24. juni 2004 - 19:27 #3
... hvilken løsning var det?