Avatar billede klojs Nybegynder
23. april 2004 - 14:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke connecte

Jeg sidder og prøver at få en side uploadet med SmartFTP, men den ender med at skrive dette med rødt: 425 Could not open data connection to port 1857: Connection refused

Nogle der har samme problem og ved om det måske bare er midlertidigt? Den har sagt i længere tid nu at min prøvetid er udløbet og at jeg kan købe programmet, men det var ikke noget problem at fortsætte til at starte med.
Avatar billede klojs Nybegynder
23. april 2004 - 14:44 #1
Det skal lige siges at hjemmesiden på frac.dk virker fint.
Avatar billede klojs Nybegynder
24. april 2004 - 19:12 #2
Problemet løst....