Avatar billede schua Praktikant
21. april 2004 - 19:25 Der er 12 kommentarer

Feedback på hjemmeside

Hej eksperter..

Jeg har lavet en hjemmeside for et firma som hedder checkpoints.

Jeg vil gerne høre jeres mening om siden og samtidigt hvis i har nogle forsalg til hvad der skal ændres, så må i meget gerne fortælle hvordan jeg laver disse ændringer, jeg er ikke så skarp til hjemmeside endnu!
Avatar billede jpvj Nybegynder
21. april 2004 - 19:29 #1
Link?
Avatar billede ridefisken Nybegynder
21. april 2004 - 19:29 #2
er det ikke lidt meget at love 200 point for?.
Avatar billede schua Praktikant
21. april 2004 - 19:32 #3
ups her er linket www.checkpoints.frac.dk
Avatar billede jpvj Nybegynder
21. april 2004 - 19:38 #4
Generelt en fed side. Jeg synes det sort/røde look passer rigtigt godt til et "Carstyle" firma. Lidt råd og samtidigt stilet.

Eneste "øf" er blandingen af serif/sanserif skrifttype: I menuen benytter du en "Tynd helvetica" og en serif (noget Times Roman lignende) i main frame. Nederst bruger du igen en stor sans serif.

Serif skrifter er smukke hvis de bliver brugt rigtigt, men jeg mener at en sans serif er lettere at læse.

Skift skrifttypen i main framen, og så er du kørende :-)
Avatar billede gil-galad Nybegynder
21. april 2004 - 19:43 #5
husk liige en titel :-)
Avatar billede hashkagen Nybegynder
21. april 2004 - 20:09 #6
siden kunne ikke komme frem ved mig? hmm?
Avatar billede rosenberg Nybegynder
22. april 2004 - 09:41 #7
Som spiffsen siger så husk for søren da en titel ;)

ellers fed side...

Syntes måske det er lidt irreterende at dine bullets har fået fart på ;)
Avatar billede schua Praktikant
22. april 2004 - 14:20 #8
Hvordan laver jeg en titel? Hvad med opløsningen hvad siger i til den
Avatar billede rosenberg Nybegynder
22. april 2004 - 14:24 #9
i html'en <title>Sidens navn</title>
Avatar billede rosenberg Nybegynder
22. april 2004 - 14:25 #10
Den er i head sektionen...
Avatar billede nimo15 Nybegynder
22. april 2004 - 20:49 #11
Hey..

Du har valgt at lave en en slags funky side som du har fundet (freestuf) men det må man også.. men jeg synes at du skal lave en hjemmeside som er lysere ellers liner det en counter-strike side eller sådan noget.. mit råd er at lave en mere simpel side der ser pæner ud.

/Nimo
Avatar billede mishrah Nybegynder
25. april 2004 - 16:06 #12
flot, side. Godt farvevalg. Men der er gjort ALT for lidt ud af den måde hvorpå du præsenterer sidens indhold for brugeren. Som førnævnt, skrivttyper. Sans seriffer passer sjældent godt på nettet. Brug istedet en varient af arial eller anden type uden "fødder". Det er ikke for at være provokerende, men det virker ret tydeligt at designet til venstre ikke er lavet af samme person som har lavet selve indholdet. Nogen der har fundet en færdiglavet template? :D