Avatar billede disher Nybegynder
21. april 2004 - 15:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

harddisk plads

Jeg har et problem med mit E: drev, den frigiver ikke plads når jeg sletter ting. Den er på 60Gb og jeg har nu kun 13Mb ledig plads.. Jeg bruger WindowsXP Home og C: og E: er samme disk partitioneret. Jeg har prøvet at diskfragmentere E: og den blev færdig på to minutter(?) og jeg har scannet for virus. Systemrestore er slået fra og formatering er udelukket!
Any ideas?
Avatar billede cp1 Nybegynder
21. april 2004 - 15:45 #1
her er en mulig forklaring hos microsoft http://support.microsoft.com/?kbid=316505
Avatar billede netx Nybegynder
21. april 2004 - 16:48 #2
hvilken computer har du og vilket styresystem. jeg har haft samme problem men jeg formaterede min computer og det virkede godt igen. men prøv at gå ned til den foretning vor du har købt din computer og spørg hvad du skal gøre vis der stadig er garenti på den.
Avatar billede disher Nybegynder
21. april 2004 - 18:39 #3
altså WinXP Home, AMD 2200+, Asus A7V333 bundkort og 1,5GB RAM, men jeg har selv samlet computeren. Det er vist en IBM Deskstar harddisk
Avatar billede serverservice Praktikant
21. april 2004 - 20:07 #4
ikke for at være flabet, men du har vel tømt skraldespanden på begge drev?
Avatar billede disher Nybegynder
21. april 2004 - 20:49 #5
jeg bruger slet ikke recyclebin :)
Avatar billede disher Nybegynder
27. april 2004 - 13:27 #6
Nåh, nu har windows frigivet pladsen igen!