Avatar billede zerocool Nybegynder
10. februar 2001 - 22:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Datacentrum

jeg har et lille sp om datacentrum.

Kan man købe det samme til samme priser i datacentrums butikker som på deres webshop???

/zerocool
Avatar billede kapla Nybegynder
10. februar 2001 - 22:09 #1
Ja det tror jeg
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. februar 2001 - 22:09 #2
Der står intet om at man kan spare noget. Tror du må spørge dem selv.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. februar 2001 - 22:10 #3
Mange tilbyder rabatter ved køb over nettet. Anyway - jeg er sådan en der godt kan li´ at stå med tingene i hånden.

/Nikolaj
Avatar billede xtom2 Nybegynder
10. februar 2001 - 22:18 #4
Ja, priserne i datacentrum er orienteret ud fra deres hjemmesider - så priserne dér er altid mage til butikkernes. Det fik jeg selv at vide af en butikschef, da jeg handlede hos dem i sidste uge :)

Xtom` =)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
10. februar 2001 - 22:18 #5
Til ref. var der tale om DataCentrum Sønderborg // Frank Lund
Avatar billede xtom2 Nybegynder
10. februar 2001 - 22:21 #6
For at bekræfte:

\"..Nedenstående handelsbetingelser gælder for alle leverancer fra Data Centrum, med mindre andet er skriftligt aftalt mellem Data Centrum og køber. Alle anførte priser er baseret på køb via Data Centrum Webshop, og..\"

http://www.datacentrum.dk/info/default.asp?men=139&grp=0&typ=0

Xtom` =)
Avatar billede thoeger Nybegynder
11. februar 2001 - 00:56 #7
men hvem kunne nogensiden finde på at handle i data centrum ihvertfald hvis man skal have andet end små ting???
Avatar billede xtom2 Nybegynder
11. februar 2001 - 01:03 #8
thoeger, korrekt.. de er lidt krydrede.. men skulle også kun have 1x64MB til mine forældre..