Avatar billede olekristensen.com Nybegynder
21. april 2004 - 11:22 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Noget ovenpå applet

Hej

Jeg har et applet, som jeg skal lægge et billede ind ovenpå.
Billedet skal for brugerens synspunkt ligge ovenpå min applet, men muse-events over området, skal gå til appletten, som om den lå øverst.. Any ideas?

-Ole
Avatar billede riversen Nybegynder
21. april 2004 - 11:30 #1
nogen speciel grund til du ikke kan lægge billede i applet'en ?
Avatar billede bamzen Nybegynder
21. april 2004 - 11:41 #2
Din applet vil altid lægge sig over andre html elementer, da din applet regnes for at være et "specielt" element...

Det samme gør sig gældende for eksempelvis select bokse

/Bamzen
Avatar billede olekristensen.com Nybegynder
21. april 2004 - 12:01 #3
Det er et tredjeparts-applet, som jeg ikke kan redigere i..

Kan det virkelig ikke lade sig gøre med lidt kreativt scripting?

-Ole
Avatar billede riversen Nybegynder
21. april 2004 - 12:05 #4
det tager 2 sek at dekompilere class filen og dermed få adgang til kildekoden.
Avatar billede olekristensen.com Nybegynder
21. april 2004 - 12:07 #5
Det er muligt, men det er ikke noget jeg har mulighed for.
Avatar billede riversen Nybegynder
21. april 2004 - 12:13 #6
hvis du kan bruge applet'en har du vel også mulighed for at få fat i class filen.
Avatar billede bamzen Nybegynder
21. april 2004 - 12:14 #7
Hvis ikke du ændrer i din java-applet, er svaret kort og godt
Så er det ikke muligt!
Avatar billede riversen Nybegynder
21. april 2004 - 12:32 #8
enig!
Avatar billede olekristensen.com Nybegynder
21. april 2004 - 12:38 #9
Fair nok..
Tak for svar.