Avatar billede madssaw2000 Nybegynder
20. april 2004 - 21:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Løsning til "Jukebox"

Jeg har lavet en jukebox med brudstykker af musik som unge amatører producerer.

Jeg bruger MediaPlayers funktioner kodet ind i et javascript. Problemet er at man via "vis kilde" kan finde .m3u (playlisten) og downloade mp3-filerne. De må ikke kunne downloades. Mp3-filerne fylder ca. 0,5 - 1 mb.

Jeg er interesseret i at lave en player som viser hvor langt downloadtiden er nået, filernes navn og navn (evt. foto) af kunstner. Hvad er den bedste løsning -> musikkvalitet og brugervenlighed.
Avatar billede olebole Juniormester
21. april 2004 - 04:23 #1
<ole>

Du kan evt. lave en player i Flash. Det ville kunne gøre det betydeligt vanskeligere at få fat i filerne.
Men som altid er det eneste helt sikre at undlade at lægge dem på nettet  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede madssaw2000 Nybegynder
28. april 2004 - 18:14 #2
Joooh, det har man jo tænkt, men det er for omfattende at gå i gang med. Jeg lukker.