Avatar billede nazty Nybegynder
20. april 2004 - 18:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Køb af plexigals

Davs all

Jeg er ved at lave et mod.. men skal have købt noget grøn plexiglas.. Nogen der kender nogle butikker/web-sites hvor man kan købt det?? Det skal ikke være sådan en rude specielt til computere.. men bare sådan en stor plade på 50x50 cm eller noget.. og i grøn!

Ved i hvor man ka få det henne??
Avatar billede mindless Nybegynder
20. april 2004 - 23:35 #1
Har du prøvet hos en glarmester?
Avatar billede dgj Nybegynder
23. april 2004 - 16:49 #2
heei, hvorfor grønt???
Vi købte noget plexiglas i vores byggecenter (råd og svamp), det var bestrukket med en tynd grøn film på begge sider, så måske kunne det være en idé
Avatar billede ernst_himself Nybegynder
12. juni 2004 - 17:29 #3
du kan også selv tone det med en lygete-tonings-spary fra tsvansen.. farvet plexi ( hvis det skal se ordenligt ud) = acryl! acryl = MEGA DYRT
Avatar billede cl0babz Nybegynder
20. juni 2004 - 18:27 #4
Tjae du kan jo prøve i den nærmeste silvan? Råd og dåd(?)? Eller en anden handymand butik!
Eller prøv at kigge hos www.studiedata.dk eller www.chippen.dk
Avatar billede ernst_himself Nybegynder
20. juni 2004 - 19:45 #5
chippen.dk de b0ller dig bagi lad vær at handle der så bliver du røvrendt
Avatar billede cdc Novice
20. juni 2004 - 19:49 #6
ernst himself --> Sprog af den kaliber hører ikke hjemme på eksperten ! Tag dette som et vink med den stor danske ordbog.

/cdc - CoAdmin
Avatar billede ernst_himself Nybegynder
20. juni 2004 - 20:01 #7
-------->admin----> læs selv hvad folk siger om www.chippen.dk eller tjek den på www.firmtjek.dk.... http://81.7.135.211/moped1/phpbb2/viewtopic.php?t=71175
Avatar billede cdc Novice
06. juli 2004 - 18:10 #8
ernst himself--> Jeg er fuldstendig klar over chippen.dk's renome, men man behøver ikke at bruge et sprog som dette.

Se regel 2.2

Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører heller ikke hjemme på eksperten - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg.

/cdc - ikke coadmin mere
Avatar billede nazty Nybegynder
09. maj 2007 - 14:29 #9
.