Avatar billede Discer Nybegynder
19. april 2004 - 18:02 Der er 5 kommentarer

win 2000 problemer

Kører med win 2000  fuldt opdateret +norton firewall mm.

Når jeg højreklikker på en mappe sker det intet når jeg trykker på feks deling og egenskaber hvon kan det værer og hvon laver jeg det ?
Avatar billede strych9 Praktikant
19. april 2004 - 18:32 #1
Sæt windows cd'en i og kør sfc /scannow
Det lyder som om en af den centrale komponenter i windows er beskadiget, eller at Windows ikke finder frem til den rigtige.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. april 2004 - 19:02 #2
Det er ihvertilfald et rigtigt godt spørgsmål i den her kategori....
Avatar billede Discer Nybegynder
19. april 2004 - 19:18 #3
ohh ups :o!

Anyway det virkede ikke det med cden ( og ja den er orginal )
Avatar billede strych9 Praktikant
19. april 2004 - 19:22 #4
Så ved jeg ikke hvad.. luk spørgsmålet her og stil det i den rigtige kategori
Avatar billede Discer Nybegynder
19. april 2004 - 19:26 #5
oki takker =)