Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
18. april 2004 - 09:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Nogen der har imperialism et eller ved hvor det sælges?

hey

jeg leder efter spillet imperialism 1

hvis der er noget der har spillet der hjemme så skriv endelig!

på forhånd tak :D
Avatar billede chrisrj Forsker
18. april 2004 - 10:47 #1
_skal_ der være 1ern? det virker som om der er umuligt at opdrive den...
Desuden synes jeg at 2ern er bedre - den kan man sagtens finde til priser mellem 9 - 30 $. Hvis det var noget?
Avatar billede bjornicle Nybegynder
18. april 2004 - 10:47 #2
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
18. april 2004 - 11:17 #3
@chrisrj ja det skal være etteren. syntes 2'en er kedelig.

@bjornicle takker :D håber det virker! hvis det gør så skriver jeg lige så du kan få dine points
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. april 2004 - 13:51 #4
Jeg har 1'eren med æske og manual plus kvitteringen ( den kostede 299 i 1997 ).

Hvad vil du gi ?

mvh JakobA
Avatar billede mads.peder Nybegynder
18. april 2004 - 19:06 #5
chrisrj@
Undskyld for spam opretter, men vil virkelig gerne have 2´eren af dette spil, og jeg kan nemlig ikke finde 2´eren, så hvis du ved hvor den er chrisrj vil jeg meget gerne give nogle point for et link  :-)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
18. april 2004 - 19:07 #6
Ups, fandt det selv :-)
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
19. april 2004 - 08:00 #7
@bjornicle jep det virker. kast et svar :D

@jakoba nej tak. har fået fat i spillet nu
Avatar billede bjornicle Nybegynder
19. april 2004 - 08:26 #8
kanon :)
Avatar billede bjornicle Nybegynder
19. april 2004 - 08:26 #9
og som svar :)
Avatar billede henninghabor Nybegynder
19. april 2004 - 13:12 #10
Arj, hvor fedt at der er andre der søger dette geniale spil.

Jeg har ledt efter det i et år nu uden held... :0(

Takker for link...
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
19. april 2004 - 22:35 #11
@henninghabor jep det er et fedt spil :D har også ledt efter det meget længe. har aldrig haft tænkt på at spørge efter det her på eksperten. men ahr spurgt om det mange andre steder.

@bjornicle min redningsmand :D takker igen :D