Avatar billede kenn-s Nybegynder
17. april 2004 - 19:22 Der er 7 kommentarer

Host file

Prøver at blokere popup via host file, men den læser tilsyneladende ikke host filen?
Avatar billede squashguy Nybegynder
17. april 2004 - 19:27 #1
Har du genstartet din browser efter redigering af filen?
Avatar billede kenn-s Nybegynder
17. april 2004 - 19:36 #2
Ja, skal der sættes et flueben et eller andet sted?
Avatar billede squashguy Nybegynder
17. april 2004 - 19:45 #3
Ingen flueben. Skriver du det rigtigt ind, og i den rigtige fil?

\system32\drivers\etc\hosts

f.eks.:

127.0.0.1 banner.webdmz.tv2.dk
Avatar billede squashguy Nybegynder
17. april 2004 - 19:49 #4
ah.. popups. Den er nok lidt sværere. Hvis hovedsitet laver popupen, og i popup-vinduet linker til et site du har banned, kan du ikke gøre det via hosts filen. Så kræver det en popupblokker.
Avatar billede cp1 Nybegynder
18. april 2004 - 01:34 #5
hvis ikke du alerede har gjort det,så slet dine midlertidige internet filer og cookies,se om det hjælper
Avatar billede kenn-s Nybegynder
18. april 2004 - 20:06 #6
Squashquy du havde løsningen. Jeg havde åbenbart fået fat i en hosts fil der lå et andet sted.
Jeg brugte din sti til hosts filen og nu har jeg ikke fået en eneste popup. Man skal bare lige være opmærksom på at hjemmesider der har reklamer på siden, at disse ikke indlæses. Det kan jeg godt leve med.
Hvor den anden hosts file stammer fra må guderne vide!

Iøvrigt en kvajer jeg burde give kvaje bajer for, til ekspertens brugere....

Send et svar.
Avatar billede squashguy Nybegynder
26. april 2004 - 21:40 #7
ok :)