Avatar billede sellko Nybegynder
15. april 2004 - 15:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er 3D Transform ikke med i CS?

Er jeg blevet helt åndssvag eller...
Kan ikke finde 3D Transform under
Filter -> Render ->  i Photoshop CS.

Skal man bruge en speciel mode for
at arbejde med dette filter, eller
er det udeladt af CS?
Avatar billede prodic Mester
15. april 2004 - 17:58 #1
Du kan være helt rolig - det er der skam endnu.
Det er bare rigtig godt gemt; faktisk så godt at det endnu ligger på din CD.

Kig i mappen "Goodies" på din Photoshop CS Install-disc. Derunder kan du finde filtret.
Alt du derfra skal gøre er, at kopiere filtret over i Photoshop's Filter-mappe inde i Plug-in mappen og efter en genstart er den "fortabte søn" tilbage...
Avatar billede bbrockie Nybegynder
15. april 2004 - 18:04 #2
Nu ved jeg ikke om det er perspektiv du vil have på dine billeder; men en måde at gøre dette på er ved at bruge Free Transform (Ctrl+T), hvorefter du holder på Ctrl når du trækker i "hjørnenoderne"
Avatar billede sellko Nybegynder
14. august 2005 - 22:24 #3
Lukketid