Avatar billede geertf Nybegynder
15. april 2004 - 10:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flet data til samme side uden sideskift mlm. poster (word97)

Jeg vil gerne flette en række poster fra en Access97-db, i et Word97 dokument. Det går også fint, men Word insiterer på at flette til et nyt dokument for hver post. Jeg vil gerne have at den fletter til en tabel på samme side.
- det må kunne lade sig gøre, jeg ved bare ikke hvordan. Er der nogen kan kan være behjælpelig?`

Hilsen
Geert
Avatar billede geertf Nybegynder
15. april 2004 - 10:12 #1
...jeg mener selvfølgelig at den fletter til en ny side for hver post!
15. april 2004 - 12:13 #2
Når du vælger hoveddokument skal du vælge typen Katalog, så indsættes der ikke sideskift mellem poster.

Resten af brevfletningen foregår som ellers.
17. april 2004 - 17:12 #3
Hvordan går det ?
Avatar billede geertf Nybegynder
22. april 2004 - 08:38 #4
Hej erikjuul
Jeps, det er bare mig der lige måtte løs 104 andre ting først. Tak for det! Det var jo meget vanskeligt ;-)
Hilsen
Geert