Avatar billede semot Nybegynder
14. april 2004 - 21:30 Der er 22 kommentarer og
2 løsninger

jeg skal ha det her skrevet på eng.

Hej jeg er meget dorlig til at skrive på Dansk og på eng. så jeg vil lige høger om der ikke er en som kan hjælpe mig med et lille brev til min enste ene :)

jeg skal ha det skrevet på eng. og undskyld de danske stave fejl
jeg er ordblind
du skal også lige skrive den lille besked der er under brevet men det er til en sms :) he he jaa men hvad skal jeg gør når jeg ikke kan skrive på eng

_________________________________________________________________

Hej søde

Jeg er ked af jeg ikke har skrevet før nu, men jeg har ikke helt vist hvad jeg skulle gør og hvad jeg skulle sige.
jeg har ringet til ambasaden mange gange og så tog jeg til sist der ind :) mennn der var lukket...!
og jeg skal rejse 2,5 time for at komme der ind.. så jeg var lidt ked af de hade lukket.
men jeg har så været der inde igen og jeg har snakke meget med dem og hørt hvad det er de skal
bruge af papir.
mennn det tager min. 1 måned men nok 1,5 :(  at lave de papier klar.
så er det at jeg siger om man ikke kan gør det på en anden måde og det kan man kun vis man tager et hottel
så er det lidt hurtiger, men ikke så jeg kan komme i Maj.

det er ikke så sjovet jeg hade lige glædet mig til at jeg skulle se dig igen og nu går der nok op til fleger måneder.
jeg har bare ikke ville sige det til dig fordi jeg har håbet på at jeg ville få en ide..... men det har jeg ikke fået i nu.
men du må ikke tro du har misted mig igen det kommer du ikke til jeg savner dig mere end jeg har gjort før.
men vi må nok se i øjne vi ikke ses før om nogle måneder og så er du jo starte i skolen igen men jeg kan ikke
gør mere det er så sværet at komme ind i Rusland.
men jeg er sikker på at vis vi bare venter såå ses vi.... i skal nok finde på noget det er jeg sikker på, der vil bare
gå noget tid.

søde jeg vil ha at du skal vide at jeg holder så meget af dig og at jeg ikke glemmer dig bare fordi jeg ikke kan
komme og besøge dig lige nu, jeg er mere bange for du glemmer mig :(
jeg savner dig så meget og der er ikke en dag jeg ikke tinker på dig, det er bare så sværet når jeg ikke
kan se dig :) men jeg må leve med det billede jeg har når jeg lukker mine øjne og tinker tilbage til de dag i
Malaga

jeg vil gerne snakke med dig, så jeg ringer nok i morgen eller fredag

                    Husk jeg er der i nu og jeg ikke glemmer dig,,, jeg savner dig mere end jeg savner noget andet
        Kys kys Din Kim
________________________________________________________________

Hej jeg har lige skrevet en mail
jeg savner dig og håber du har haft en god påske
knus Kim
Avatar billede mads.peder Nybegynder
14. april 2004 - 21:48 #1
Går i gang nu ;), god måde at få øvet en egnelsk her før eksamen :)
Avatar billede semot Nybegynder
14. april 2004 - 21:52 #2
he he ja og vis man kan skrive på eng er det nemme 100 point :) men tak
Avatar billede doggy82 Praktikant
14. april 2004 - 22:10 #3
semot har du tænkt på at indspille en besked.
Du kan jo så konvertere den til mp3 så kan du vedhæfte den en e-mail.
Det ville da være smart.
Avatar billede semot Nybegynder
14. april 2004 - 22:16 #4
jaaa det er en rat god ide... :) det er lige noget jeg vil tinke på.
for nu har alle på eksperten ku føgle mit kærligheds live jaa ikke dem hun skriver ;) men det er ikke føste gang jeg skal ha hjælp... men jeg kan tale danks spansk eng og tysk men jeg kan ikke skrive det pgr jeg er ordblind det er sååå meget røv men ok jeg kan leve med det :)
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2004 - 22:19 #5
NOOOO semot, du må ikke gå over til at sende MP3'ere til damen, så får vi nørder jo aldrig noget romantik i vores liv - dine "love letters" slår jo enhvert docu-soap på TV ;-) *gg*
Avatar billede semot Nybegynder
14. april 2004 - 22:21 #6
he he he tak :)
Avatar billede semot Nybegynder
14. april 2004 - 22:23 #7
i skulle nu nesten se hvad hun lige har skrevet :)
Avatar billede semot Nybegynder
14. april 2004 - 22:24 #8
men det er meget vigtigt jeg få sendt den mail i aften jaa det er det nu for jeg har lige skrevet en sms om hun få en mail
Avatar billede mads.peder Nybegynder
14. april 2004 - 22:26 #9
Hi sweety

Im sorry that i haven´t that i haven´t been writting to you before now, but i havent got any idea what to say or what to do. I have been calling the embassy a lot of times, and at last  i went there, but it was closed...!
In have to drive in about 2,5 hours, to get there, so I was a bit sad about they where close.
But i went there one more time, and i talked a lot with them, and heard what it is they need of paper.
It take a minimum of 1 month for them to complete them, but they expect it to last 1,5 months, to make the papers.
Then I ask them, if there isn´t another way to do it more fast, and there is, but only if you take a hotel, then its a little bit faster but then i can´t come in may .

It isn´t that funny, I was looking forward to see you again, and now there perhaps go´s month before we see each other again. I just didnt want to tell you it, because i was hooping i could get an idea..... But I haven´t got that yet .
But dont think you´ve lost me again, that you wont experience. I miss you even more than before. But im afraid that we have to realize we cant see each other the next couple of months, and then you have to start in shcool again, but i can't do anymore, its  so hard to get in to Russia. But im sure if we just wait, then we will se each other again..... You will figure something out im sure on that there will just go some time.

Sweety, I want you to know, that i cate so much for you, and that i wont just forget you because I cant visit you at the moment, im more afraid of that you forget me :(
I miss you so much that I each day think of you, things are just so hard when i cant see you :)
But i have to live with that picture i have of you when I clsoe my eyes, and thinks back on the days in Malaga

I would love to talk with you, so i probably call tomorrow or friday

Remember im still there for you and I wont forget you,,, I miss you more than everything else in the whole world.

Kiss Kiss your Kim

__________________________________________

Hi, i have just swrote a mail.
I miss you, and hope that you have had a good easte.
Hug Kim
Avatar billede mads.peder Nybegynder
14. april 2004 - 22:28 #10
Grunden til at det tog lidt længere tid var at jeg efter at have skrevet det hele, postede det, men så fuckede min browser :[

Men så var det jo bare på den igen ;)
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2004 - 22:28 #11
rettelse til mads.peder's indlæg:
---------------------------------

"that i haven't" står 2 gange i første linie, skal kun stå eeen gang
"been writting to you before now" -> "been writing you before now"

easte -> easter
swrote -> wrote
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2004 - 22:29 #12
mads.peder - din mail er smækfyldt med fejl.... jeg retter den lige igennem, og poster rettelsen :-)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
14. april 2004 - 22:32 #13
Shit, det skulle jo gå lidt stærkt efter den første blev slettet. Men fair nok. Kunne du forresten nu du alligvel er i gang måske også rette mine kongruens fejl, har specielt fejl der, har derfor siddet og terpet hele påske ferien :-)
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2004 - 22:37 #14
Hi sweetie

Im sorry that i haven´t been writing you before now, but i havent got any ideas of what to say or what to do. I have been calling the embassy many times, and at last  i went there, but it was closed...!
In have to drive for about 2,5 hours, to get there, so I was a bit sad about the fact that they were closed.
But i went there one more time, and i talked a lot with them, and heard what paperwork they need.
It takes a minimum of 1 month for them to complete it, but they expect it to last 1,5 months.
Then I asked them, if there wasn´t another way to do it more fast, and there is, but only if you take a hotel, then it's a little bit faster but then I can´t come in May .

It isn´t that funny, I was looking forward to seeing you again, and now months might pass before we see each other again. I just didn't want to tell you about it, because I was hoping i could come up with an idea..... But I haven´t come up with anything yet.
But don't think you´ve lost me again, that, you won't experience. I miss you even more than before. But I'm afraid that we have to realize that we cant see each other the next couple of months, and by then you have to start in shcool again, but I can't do anymore, it's so hard to get in to Russia. But I'm sure that if we just wait, then we will see each other again..... You will figure something out I'm sure about that - some time will simply pass.

Sweety, I want you to know, that I care so much for you, and that I won't forget about you simply because I can't visit you for the moment being, I'm more afraid of you forgetting about me :(
I miss you so much that I each day think of you, things are just so hard when i can't see you :)
But I have to live with that picture I have of you when I close my eyes, and think back on the days in Malaga

I would love to talk with you, so I'll probably call tomorrow or friday

Remember I'm still there for you and I won't forget you, I miss you more than anything else in the whole world.

Kiss Kiss your Kim

__________________________________________

Hi, i have just wrote a mail.
I miss you, and hope that you have had a good easter.
Hug Kim
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2004 - 22:39 #15
ehhhh, nope det tror jeg ikke.... jeg har faktisk glemt alt om hvad kongruens er *skammer sig*, men min kæreste ville "kick the living daylight outta me" hvis jeg sendte sådan en mail afsted, jeg har bare rettet de få fejl der sprang i øjnene på mig - jeg siger ikke at det er fejlfrit, men mindre fejlbefængt :-)

Ellers et godt stykke arbejde mads.peder :-) *thumbs up*
Avatar billede semot Nybegynder
14. april 2004 - 22:40 #16
okay jeg gir jeg 50 50 er det ikke okay :) jeg skal bare ha den mail afsted nu :)
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2004 - 22:41 #17
Bare gi' mads.peder pointene, han gjorde dog det meste arbejde... ellers tak for point :-)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
14. april 2004 - 22:42 #18
er også lige igang med et udkast :-))
Avatar billede mads.peder Nybegynder
14. april 2004 - 22:43 #19
Arh, giv hellere 50:50, point betyder ikke så meget ;)
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2004 - 22:43 #20
jamen, jeg nægter at smide et svar ;-) *ss*
Avatar billede bearhugx Nybegynder
14. april 2004 - 22:43 #21
skal det afsted nu! ... så melder jeg mig lige ud af kapløbet :-)))
Avatar billede mads.peder Nybegynder
14. april 2004 - 22:47 #22
*S*
Jamen så der jo ikke så meget at gøre :-)
Så forresten en film i går hvor man definerede den største fohindring for noget som helst som "den fri vilje" ;-)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
14. april 2004 - 22:48 #23
forhindring for noget som helts* forhindring for at få et samfund som vores til at yde vores ypperste ;)
Avatar billede mads.peder Nybegynder
15. april 2004 - 21:45 #24
Håber det lykkes for jer at komme til at se hinanden snart :-)