Avatar billede shadowman Nybegynder
14. april 2004 - 15:10 Der er 2 kommentarer

CyberCity, Zyxel 650r og langsom filoverførsel

Jeg har en Zyxel 650r router, men jeg har lidt problemer med at finde ud af hvordan jeg får åbnet helt op for den. Jeg har problemer med at diverse filoverførsler er utroligt langsomt, bl.a. Messenger.

Jeg har prøvet at route samtlige porte over IP'en på min pc, men det har ikke hjulpet.

Nogle ideer til hvordan jeg får lukket ordentligt op for den ??
Avatar billede freespace Nybegynder
18. april 2004 - 18:02 #1
Har du prøvet at slå NAT funktionen fra???
Avatar billede leblodia Nybegynder
29. april 2004 - 18:32 #2
Åbn din browser og skriv http://10.0.0.1:2033 og log ind med dit brugernavn og password. Klik på NAT og derefter på edit ud for SUA only. I feltet start port skriver du 6891 og i feltet end port skriver du 6900. I det sidste felt ude til højre skriver du IP adressen på din computer, dette er normalt 10.0.0.2, du har nu åbnet for fil overførsel i Messenger. Hvis du vil vide hvilke andre porte Messenger bruger så kig her http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;324214