14. april 2004 - 10:44Der er
2 kommentarer og 1 løsning
Hvordan skal en rykker se ud ?
Jeg har for nylig startet en salgs virksomhed. Nu er jeg kommet dertil hvor fakturaerne begynder at rulle. Jeg har 7-9-13 ikke haft nogle kunder, der har betalt for sent ENDNU. Når/hvis dette problem opstår vil jeg gerne være forberedt ordentligt.
Hvordan forholder jeg mig og hvordan ser en standard rykkerskrivelse ud?
_*Deres mellemværende med EnStortTeleselskab A/S - Inkassoryker*_
Under henvisning til tidligere indgået afdragsordning, må vi konstatere ikke at have modtaget indbetalingen for denne måned i alt kr. 6000,00
Vi skal venligst anmode Dem om at indbetale afdraget.
Vi gør opmærksom på, at såfremt indbetalingen ikke er modtaget her på kontoret inden *10 dage* fra dato, vil hele gælden, incl. renter og omkostninger m.v. være forfalden til betaling.
De kan unden yderligere varsel overgå til retslig inkasso jf. Inkassolovens §10. Omkostninger forbundet hermed vil blive pålignet Dem.
Såfremt afdraget er indbetalt inden for de seneste par dage, bedes De venligst se bort fra denne skrivelse.
Med venlig hilsen
Inkassoafdelingen
[---sidefod med telefonnr. osv.---] ---------------------------------------------------------------- Afrivbart Girokort, med mulighed for at indbetale det udestående/afdraget.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.