Avatar billede cyrus2k Nybegynder
13. april 2004 - 09:15 Der er 2 kommentarer

Montering af Zalman ZM80C-HP giver display problemer

Hej alle interesserede...

Jeg er den glade ejer af et Asus Radeon 9600XT grafikkort.

Købte for nyligt en Zalman ZM80C-HP køler, som jeg monterede, for at undgå blæser støj fra den originale blæser...

Men nu har jeg det problem at alting ligesom blinker lidt. Det er som om at min harddisk interferer med graffikkortet. Hvis min harddisk arbejder meget, så kan det ses tydligt ved at kigge på ikonernes tekst på desktoppen. Det står og svinger op og ned i lysstyrke!

Det er ret irriterende og en smule alarmerende, så derfor vil jeg høre om der er nogle andre der har haft lignende problemer?

Jeg kan sagtens spille spil, f.eks. Max Payne 2 med Fuld smæk på alle effekter og indstillinger... Så jeg regner ikke med at kortet er gået...
Avatar billede hottadpole Nybegynder
13. april 2004 - 13:02 #1
Hmmmm. Det lyder gustent. Nå, jeg vover alligevel det ene øje. Prøv at finde frem til noget der hedder spread spectrum i bios og sæt den til enabled. Det skulle angiveligt hjælpe på interferens problemer. Hvis det er det der er galt.
Avatar billede cyrus2k Nybegynder
15. april 2004 - 17:58 #2
Nu har jeg prøvet at sætte den til disabled, 0.25, 0.5, 0.75.

Det ene ligesågodt som det andet....

Er der ikke andre der kan komme med et forslag?