Avatar billede kagehuset Nybegynder
11. april 2004 - 17:35 Der er 1 løsning

Al konfiguration ændret efter install af apache/php/mysql

Hey

Jeg har lige siddet og sat min debian router op lige som den skulle være med DHCP, IPTABLES og det hele. Jeg ville så gerne have en webserver på den også, men efter at have installeret (lidt ala: http://debianguiden.dk/dists/stable/html/server.html#webserver) er alt bare fucked - DHCP påstår den ikke har noget tilknytte netkort, begge netkort bliver ikke loadet under statup, kommandoer ifup, ifdown og selv man findes ikke, tastaturet er skiftet fra dansk til engelsk mv. Kein forbindelse til noget som helst.... Nogen der lige ved hvad der skete - og om jeg evt. kunne undo det hele igen...

Har kigget i min /etc/interfaces - intet ændret! Det sammen gælder dhcpd.conf...

mvh
Mads
Avatar billede kagehuset Nybegynder
14. april 2004 - 09:24 #1
Lukker igen, laver bare en ny install...