Avatar billede chc Nybegynder
11. april 2004 - 15:53 Der er 6 kommentarer

Explorer/frontpage problem

Kære Eksperter

Jeg har et lille problem med min Explorer 6,0. Der er et ikon til redigering og tidligere har det været sådan at jeg har kunnet åbne FrontPage via dette ikon. Det kan jeg pludseligt ikke mere. Jeg mener ikke at have foretaget nogle ændringer i opsætning m.m. så jeg er meget uforstående overfor hvad der er sket. Har andre oplevet dette og i givet fald har I en løsning.

Hilsen Claus
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. april 2004 - 17:49 #1
Hvor er det ikon, Vi snakker om internet explorer?
Avatar billede chc Nybegynder
11. april 2004 - 18:29 #2
Ja det er internet explorer og det er redigerknappen i standartværktøjslinjen!
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. april 2004 - 18:37 #3
Er det på alle sider, jeg kan f.eks ikke her, men på den her kan jeg godt: http://grc.com/default.htm
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. april 2004 - 18:38 #4
Ellers skal du ind i internetindstillinger-programmer og sætte den til Frontpage
Avatar billede chc Nybegynder
11. april 2004 - 18:49 #5
Så idt jeg kan se er det på alle sider! Ikonet har tidligere været aktivt,men er det ikke længere - det er det der undre mig og som sagt jeg mener ikke at jeg har foretage nogle ændringer :=(
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. april 2004 - 20:03 #6
Næh, den eneste mulighed er åbenbart - vis kilde;(