Avatar billede lysalph Nybegynder
11. april 2004 - 15:35 Der er 3 kommentarer

Enkel database til Mac?

Hej - jeg plejer at benytte access til PC men nu sidder jeg og arbejder på en MAC der ikke har et db program. jeg har prøvet at søge efter et prog a la access, men uden held. det er ikke det store jeg skal bruge databasen til - faktisk er det bare et presse kartotek der skal oprettes - samt at man skal kunne sætte felterne til labelprint

saa hvis der er nogen derude der har et nemt, gerne freeware prog, saa lad mig det endelig vide!
Avatar billede fynbohans Nybegynder
11. april 2004 - 15:43 #1
Regneark er udmærkede til simple databaser. Har du ikke sådan et på
din Mac?
Avatar billede lysalph Nybegynder
11. april 2004 - 21:32 #2
jo, bruger ogsaa excell men jeg kan bare ikke lave lables uden at skulle copy/paste en del...
Avatar billede fynbohans Nybegynder
11. april 2004 - 21:59 #3
Der er en liste med 145 databaser til Mac på adressen

http://www.macosxapps.com/index.php?topic=db