Avatar billede masis Nybegynder
09. april 2004 - 15:55 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken bundkort?

Hej Eksperter!

Jeg har et spørgsmål.
Da jeg købte denne bundkort http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=42579 hos www.pcnetto.dk så det helt mærkeligt ud.

1.Den lå i uoriginalt emballage. Emballagen var en helt almindelig papkasse med en lille
(Intel D875PBZLK). Klistermærke.
2.Bundkortet var i en antistatisk elektricitet beskyttelses pose. Posen var blevet lukke med en lille gul  klistermærke som advarer mod direkte berøring og statisk elektricitet. Men da jeg åbnede posen og tog bundkortet ud så det helt mærkeligt ud, på bagsiden af bundkortet var fuld af fedtede fingeraftryk!
3.Desuden den mangler også en bruges vejladning.

Jeg har selv været ud og hente den fra www.pcnetto.dk fysiske adresse men jeg gjorder en idiotisk fejl jeg kiggede ikke pakkens indhold ordentligt!

Sådan var det ikke da jeg en gang købte denne bundkort http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=310387 hos www.shg.dk
Bundkortet lå i originalt emballagen og med Intel hologram på.

Men nu stå jeg i tvivl om hvad skal jeg gøre.
Skal jeg returner den til www.pcnetto.dk og købe det samme bundkort fra en anden forhandler eller skal jeg købe denne bundkort http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38270

Kan i fortælle mig at hvad skal jeg gøre?

På forhånd tak!
Avatar billede tgjensen Nybegynder
09. april 2004 - 16:17 #1
lever det tilbage det er brugt eller et eller andet.
Avatar billede kriger Nybegynder
09. april 2004 - 16:31 #2
Jeg synes du skal sende det retur..... hvis der er fedtet finger på kortet er du jo ikke den første der åbner det..... Jeg arbejde selv med komputerdele og har endnu ikke oplevet at man kan købe et intel bundkort uden en lille manual heller ikke hvis det var et bulk bundkort...... men det andet kort du har kig på skulle værer temmelig fedt....
Avatar billede masis Nybegynder
09. april 2004 - 16:46 #3
Kan jeg så alligevel returner den selvom jeg har pille den gule klistermærke af fra antistatisk elektricitet beskyttelses posen?
Avatar billede kriger Nybegynder
09. april 2004 - 18:40 #4
Det vil jeg mene at du godt kan.... for det var jo først der du opdage at den havde været åben ellers kan der jo ikke værer fedtet finger på den
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. april 2004 - 18:53 #5
Du har jo 14 dages returret :)
Avatar billede masis Nybegynder
11. april 2004 - 02:35 #6
Jeg vil gerne helt af med den bundkort men jeg ved det ikke hvad skal jeg sige.
Skal jeg bar pakke den ordentligt ind og give den retur uden at sige nogle eller skal jeg fortælle returnerings grunden?
Jeg  er bange for at hvis jeg fortæller returnerings grunden så vil de ikke tage den retur og i stedet vil de byte den med en anden bundkort og hvordan kan jeg vide at de ikke renser bundkortet af fingeraftryk og giver det samme bundkort tilbage?
Avatar billede kriger Nybegynder
11. april 2004 - 17:35 #7
du er jo altid i din fulde ret til at sende noget tilbage da du har 14 dages fuld retur ret... det gælder også handel på nettet.... og jeg synes bare du skal sige det som det er at det ikke ligner et nyt kort de har sendt til dig og af samme grund vil du gerne have dine penge tilbage og hvis du bestiller et nyt kort hvordan kan du værer sikker på at det heller ikke har været åben.....
men står der ikke et S/N nr. på kortet... det mener jeg der gør på intelsbundkort. skriv det ned for der er kun det ene kort med det nr.
Avatar billede masis Nybegynder
11. april 2004 - 18:36 #8
Jeg siger mange tak for hjælpen til alle jer som svarede på mit spørgsmål  særlig tak til kriger!