Avatar billede michaelhf Nybegynder
09. april 2004 - 09:13 Der er 4 kommentarer

Trådløst internet fra bærbar

Jeg har en bærbar pc'er, hvorfra jeg gerne vil kunne koble trådløst på internettet når jeg er hjemme. Min internet forbindelse er det gode gamle telefonstik/analog.
Avatar billede tgjensen Nybegynder
09. april 2004 - 09:19 #1
hvad er problemet så? skal vi hjælpe med hvad du skal have eller?
Avatar billede michaelhf Nybegynder
10. april 2004 - 10:05 #2
ja, hved skal jeg bruge for at få min bærbare trådløst på internettet?
Avatar billede kenp Novice
10. april 2004 - 14:38 #3
enten skal du have en computer som kan kalde op for dig! også på den måde lave et mini netværk, eller også vil jeg anbefale at du køber adsl, også invister i en trådløs router.
Avatar billede caspers Nybegynder
15. april 2004 - 18:22 #4
Fra gode gamle Modem tider kan jeg huske der var en lille ZyXEL router, som på WAN siden kunne styre et AT kompatibelt modem, meeeen.... få dig en ADSL linie, og hvis det ikke er muligt evt. en ISDN router og en ISDN forbindelse.