Avatar billede darksun Nybegynder
09. april 2004 - 07:53 Der er 5 kommentarer

Implementering af galleri

Godmorgen Eksperter,

Jeg skal bruge noget hjælp. Opgaven går ud på at implementere funktioner til let upload af billeder, med kategori inddeling og beskrivelser, til en hjemmeside.

Jeg tænker her på funktioner som Coppermine Photo Gallery*. Der skal ikke skrives fra bunden, så har du erfaring med installation / implementering af f.eks. førnævnte, så er det såmænd perfekt.

Smid din mail adresse her hvis det har interesse - har før hyret herinde og jeg betaler. :-)

* - eller lignende
Avatar billede ulrikp Nybegynder
09. april 2004 - 09:12 #1
Jeg har ingen erfaring med CPG eller lignende, og vil derfor ikke tilbyde at hjælpe med implementering af en sådan standardløsning. Jeg vil dog godt programmere noget "fra bunden" (har nemlig lavet noget lignende før, se www.vecciano.dk) under "Billeder". Se endvidere www.pragmasoft.dk for flere referencer
Avatar billede heine112 Nybegynder
09. april 2004 - 09:51 #2
Jeg har et software firma, som leverer skræddersyede løsninger. Du kan kontakte mig på heine112@hotmail.com.
Avatar billede thulesen Nybegynder
09. april 2004 - 11:04 #3
Jeg har lavet en del sådanne systemer, som en del af større projekter. Du kan evt. kontakte mig på thomas@thulesen.dk, så kan vi finde ud af en pris.
Avatar billede drengen Nybegynder
09. april 2004 - 19:48 #4
Hej darksun

Jeg er muligvis interesseret i at løse opgaven for dig.

De er meget velkommen til at kontakte mig på mail eller telefon, så kan vi snakke videre om løsningen.

Venlig hilsen
Kim Andersen, Datalogistuderende

Mail: kim@grouptown.dk
Tlf: 61704087

ps. Jeg har før programmeret flere komplette galeri-løsninger og har derfor den nødvendige erfaring til at løse opgaven hurtigt.
Avatar billede mindfreak Nybegynder
13. april 2004 - 10:32 #5
Har implementeret cobbermine talrige gange så det skulle hurtigt kunne laves ;)

fang mig på:

hansen@mindfreak.dk (også msn addresse)
el. ICQ : 83464719