Avatar billede code_freak Nybegynder
08. april 2004 - 22:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike 1.5 Server uden cd-key tjek

Jeg sidder og gerne vil spille Counter Strike 1.5 med 2 ens cd-keys på min ejen server... er der en måde at gøre det?

jeg ved man kan bruge sv_lan 1, men jeg vil også gerne have internettet med
Avatar billede dmcn Praktikant
08. april 2004 - 22:40 #1
Du får ikke hjælp til omgåelse af licensreglerne her.
Avatar billede code_freak Nybegynder
08. april 2004 - 22:41 #2
vil nu sige at at man godt må det... vis der findes et kommando til det
Avatar billede dmcn Praktikant
08. april 2004 - 22:42 #3
Det skal du være velkommen til at sige, men det passer ikke. CS må installeres og bruges på en maskine med en CD-key.
Avatar billede code_freak Nybegynder
08. april 2004 - 22:45 #4
okay... syntes bare det er mærkelig de så har lagt sv_lan ind, som en af de eneste funktioner den har
Avatar billede varmeskud Praktikant
09. april 2004 - 00:30 #5
du kan installere det på lige så mange maskiner du ville og i kan alle spille det med samme cd-key men kun når det er på lan. lige så snart du ville spille det på nettet er det kun en maskine der kan. cd-key kan kun bruges af en af gangen på nettet.
Avatar billede popsy Novice
09. april 2004 - 02:19 #6
hmm, hot.shot du siger det nu på en sjov måde :)

CS må spilles med en cdkey pr. pc, den eneste måde de kan checke det på er online, men derfor må en cdkey nu stadig kun bruges på en pc! :) (Iflg. de betingelser alle accepterer ved inst. af halflife/cs)
Avatar billede code_freak Nybegynder
09. april 2004 - 04:06 #7
hmm okay... så må jeg bare købe mig nogle flere :)
de koster jo kun 50kr nu