Avatar billede uni-c Nybegynder
08. april 2004 - 21:46 Der er 4 kommentarer

Musik program til redigering af musik

go aften..

jeg leder efter et program hvori man kan sidde og mixe to sange sammen og lave samples af musik osv....

det skal være lidt mere proffesionelt end dance ejay programmerne men dog i samme stil...

og helst freeware samt et link til en side hvor det ka downloades :)...
Avatar billede uni-c Nybegynder
08. april 2004 - 21:52 #1
altså det skal være til komponering af musik, og ikke et program der kan bruges som et DJ-panel hvor to sange kan mixes over i hinanden...
Avatar billede uni-c Nybegynder
09. april 2004 - 13:05 #2
haloouuuuu
Avatar billede bb_maze Nybegynder
12. april 2004 - 18:40 #3
Kig evt. på denne side: http://www.dr.dk/p3/monkey/bastard.asp

Der er lidt nede på siden nogle programmer som bliver anbefalet...

HYGGE
Avatar billede bb_maze Nybegynder
31. oktober 2004 - 21:47 #4
Lukketid??