Avatar billede skamf Nybegynder
08. april 2004 - 20:23 Der er 1 løsning

grafik fejl i winxp

Har winxp og et radon 9200 kort her for et par dage siden gik mit codecs itu og det ville ikke vise film rigte der kom grøne striber og Nogen mærklige farver ... nå men troe det var codecs der gik ned .. installer jeg det igen men nej ,
formater og installer det igen ingen held ...
Formater igen men skifte til et nyt radon 9600
kort fandt dog så også ud af at det os var i mine billdere
Og nogen af mine farver er bleven lidt mere matte
og tro ikke det er noget med codec`s at gøre for den gør det osse efter en rent format c:
Og installer det helle både prøvet med nye og gammel driver til grafig korte ...
Avatar billede skamf Nybegynder
09. april 2004 - 01:07 #1
Damm