Avatar billede cygnet Praktikant
08. april 2004 - 14:51 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

webshop vurdering

Så åbner jeg snart min første shop - og vil gerne have lidt vurdering af den.

http://www.jonsen.dk/jonsen/default.asp

I må meget gerne oprette jer som brugere ( bliver slettet inden lanceringen den 20. april ). og lege lidt med forummet og bestillingen.

P.S. der brugtmarkedet mangler stadig, og det er flest vare i Herre Ringe - Scroupls og Herre Ure - Xemex

På forhånd tak
Avatar billede cygnet Praktikant
08. april 2004 - 14:55 #1
Har oprettet en testbruger med email: test@test.dk og kode: test - til folk der ikke vil oprette sig selv
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2004 - 14:57 #2
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0xa68 Thread 0xdb8 DBC 0x22ca86c Jet'.

/jonsen/database.asp, line 4
Avatar billede keysersoze Guru
08. april 2004 - 14:57 #3
... not anymore :)
Avatar billede uap Nybegynder
08. april 2004 - 15:09 #4
Komfirmation - Dreng og Komfirmation - Pige

- Mener I ikke koNfirmation?! :-)
Avatar billede uap Nybegynder
08. april 2004 - 15:11 #5
Det er en ganske pæn side, men farverne er lidt for mørke og dystre for min smag :)
Avatar billede overchord Nybegynder
08. april 2004 - 15:19 #6
Naar man klikker nedad i kategorier vises ruten som tekst i toppen af "vare-visningsomraadet" (eks Ure-Herre-Xemex). Det kunne vaere godt funktionelt hvis disse var links til den hoejere kategori (altsaa hvis jeg staar i xmemex kategorien skal jeg bare klikke paa Ure-Herre for at komme op igen)
Ellers fint - systemet havde ingen problemer med min ordre paa 2.492.435,00 kr :-)
Avatar billede cygnet Praktikant
08. april 2004 - 15:37 #7
uap > rettet. en lille brøler

overchord > god ide - er hermed rettet.
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
08. april 2004 - 17:22 #8
Hvis man vælger "kæder" i kategorien, står der:

"Der er ikke tilføjet nogle vare i denne kategori"

Men en vare i flertal hedder VARER? :-)
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
08. april 2004 - 17:25 #9
.. Desuden synes jeg måske også at farverne er lidt mørke og "kedelige" efter min smag?
Avatar billede reffak Nybegynder
08. april 2004 - 23:29 #10
Hvad forventer du folk vil skrive i forum?

Efter min mening skal forum væk. Jeg kan ikke se behovet for det, og det forvirrer brugeren. Enten webshop eller forum. Ikke begge dele.
Avatar billede reffak Nybegynder
08. april 2004 - 23:36 #11
Førstehåndsindtrykket er i øvrigt forvirring. Faktisk synes jeg din forside er rodet. 3 forskellige tilfældigt udvalgte vare(r! - stavefejl) forstyrrer. Varegrupper gentages 2 steder. 2 Forskellige navigationsområder (top + venstre side) forstyrrer.

Men stilen er lækker, og jeg synes det blot handler om at skrue informationsniveauet ned på forsiden.
Avatar billede cygnet Praktikant
25. maj 2004 - 13:36 #12
Så har jeg rettet de fleste ting i skrev om og siden er nu åbnet.

www.jonsen.dk