Avatar billede dippo Nybegynder
29. september 1999 - 00:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udskrivning af flere jpg billeder på een side

Er der nogen der kender et program der kan udskrive flere jpeg billeder på een side. Jeg kan gøre det i word men det er besværligt og det ville være rart hvis det kunne gøres mere automatisk.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 1999 - 00:30 #1
Avatar billede Slettet bruger
29. september 1999 - 00:31 #2
Undskyld SuperJPG fra http://www.midtnightblue.com
Avatar billede Slettet bruger
29. september 1999 - 14:02 #3
Jeg kender ikke dette spuerJPG, men jeg har prøvet linket og det virker umiddelbart ikke på min maskine.
Eller ville en godt program der også kan bruges til andet, er adobe illustartor.
Ellers bruger jeg ikke word,men derimod Corel Wordperfect, som er et udemærket program.
Avatar billede dippo Nybegynder
29. september 1999 - 15:00 #4
Tak for hjælpen!

Jeg fandt SuperJPG på tucows men man kunne ikke selv bestemme layoutet ved flere billeder på een side. Man kunne kun vælge antallet som var min 4.

Ill8 derimod kan det jeg skal bruge.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 1999 - 00:19 #5
Du kan markere de bilder, som du ønsker udskrevet. Husk at bruge Ctrl, når du markere. Jeg har haft 8 - 12 på wn a4 side.
Avatar billede hnteknik Novice
01. december 1999 - 15:00 #6
Slevom sagen er lukket, så prøv dette her

Henrik

http://directlogic.com/ezphoto.htm

Easy Photo Maker

Easy Photo Maker Overview

Many people take an interest in printing their digital photographs from their digital camera or scanner. But most paint programs can only print
one photograph per page. And most desktop publishing programs are pricey and do not support direct import from digital cameras and
scanners. Printing one photograph per page can be costly especially when using expensive photo paper. Buying separate paint and desktop
publishing programs can quickly add up to a large sum of money.

Easy Photo Maker enables users to save money on photo paper by laying out several digital images on a single sheet of paper. Layouts can be
saved and retrieved at a later time for modification or reprinting. Users can print images of various sizes of the same or different photos on a
single sheet of paper by simply dragging and dropping images. Images can be loaded from disk or directly from any TWAIN compatible digital
camera or scanner. Easy Photo Maker prints to any type of paper on inkjet, laser and photo printers.

Easy Photo Maker is versatile. It supports all of the popular digital camera and scanner graphic formats. Simple and intuitive WYSISYG user
interface shows you the page layout as you design your page.

Easy Photo Maker Features

  Save Money on Photo Paper
  Print up to 30 Images per Page
  Save and Retrieve Layouts
  Position and Resize any Image
  Direct Import from any TWAIN compatible scanner or digital camera