Avatar billede steinr Nybegynder
06. april 2004 - 13:47 Der er 2 kommentarer

day of defeat clan design

http://pub.steinr.dk/designs/21padv.gif

- Kast jeres mening ...
Avatar billede suxor Nybegynder
06. april 2004 - 14:00 #1
Et dejligt stille og roligt design, meget stilrent og gode farver. Jeg syntes dog at den der kampe spillet ting, burde være helt ude til venstre
Avatar billede nimo15 Nybegynder
28. april 2004 - 17:17 #2
Hey steinr..

Nice clan design.. det mener meget og det der er på mode under clansites...

man sør for at dit banner sider helt oppe i toppe af browseren det samme med siden.
Brug denne kode som skal lægges ind ved <body topmargin=0 leftmargin=0 marginwidth=0 marginheight=0>