Avatar billede kimblim Nybegynder
06. april 2004 - 13:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

export af mailkonti

Heysan,

Jeg har 10 email-konti sat op i min outlook2003, og kan godt finde ud af at exportere selve mailsne, kontakter osv, når jeg skal re-installere, men kan man ikke kopiere accounts'ne også, så jeg slipper for at bruge en halv time på at sætte alle mine konti op næste gang?

Takker på forhånd.
Avatar billede mr_eleganza Nybegynder
06. april 2004 - 13:10 #1
Det er måske ikke den nemmeste måde at gøre det på, men du kan åbne Outlook Express og derinde importere dine Outlook 2003 mailkonti. Fra Outlook Express kan du så eksportere dem til filer du kan overføre til en anden maskine.
Avatar billede hcma Novice
06. april 2004 - 13:51 #2
Konti:  Funktioner -> Konti -> Eksporter
Avatar billede kimblim Nybegynder
06. april 2004 - 15:02 #3
Jeg har ikke den funktion??? Hvis jeg vælger "tools > e-mail accounts" får jeg kun mulighed for at tilføje eller ændre???
Avatar billede kimblim Nybegynder
20. april 2004 - 12:19 #4
Jeg lukker, da ingen kan hjælpe :(
Avatar billede andreassen Nybegynder
25. februar 2005 - 15:00 #5
Funktionen er flyttet ud i \start\programmer\microsoft office\office værktøjer\Microsoft Office 2003 guiden gem mine indstillinger