Avatar billede viggolarsen Nybegynder
05. april 2004 - 12:10 Der er 3 kommentarer

Opstart XP

Jeg har nyinstalleret Windows XP. alt virker, men når PCén starter kommer der en boks frem med overskriften SERVEREN OPTAGET. i boksen står der - det anvendte program er optaget. Der er så mulighed for at skifte til programmet eller forsøge igen.(jeg ved ikke hvilket program der er tale om) I begge tilfælde går PCén blot til START- dialogboksen. Problemet opstod allerede ved installation af XP (ingen andre programmer var installeret) Er der et bud på fejlretning ?
Avatar billede lojt Praktikant
05. april 2004 - 12:14 #1
Er den installeret til et netværk?
Avatar billede martinowitz Nybegynder
05. april 2004 - 12:39 #2
Du har ikke installeret eventuelt andre programmer efter XP-installationen ??

/Martin
Avatar billede auc Nybegynder
05. april 2004 - 13:38 #3
hvis du har installeret mens den er koblet op på netværk eller tilsluttet dit bredbånd vil jeg anbefale at du laver en ny install uden at være koplet op på nogen som helst net, så retter fejlen sig.:)