Avatar billede honning Nybegynder
07. februar 2001 - 20:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hardware Lock i 3D Studio Max 3.0

Jeg har lige installeret 3D Studio Max 3.0 på min maskine og når jeg starter op får jeg denne fejlmeddelese:

Hardware Lock is not attached,or you are using the wrong lock, or the lock device drivers are not running.

Min maskine:
dual pentium celeron 400MHz(Abit MotherBoard)
128 MB ram
Riva TNT 16 MB
Windows 2000

Hvad er det jeg gør galt ????
Avatar billede casm2000 Nybegynder
07. februar 2001 - 20:53 #1
du har vel ikke nogen hardwarelock.
du har vist ikke lige været ude at denne version vel;)
Avatar billede casm2000 Nybegynder
07. februar 2001 - 20:54 #2
jeg glemte ordet \"købe\"
Avatar billede honning Nybegynder
07. februar 2001 - 21:10 #3
Nej det er en version jeg jo har lånt.......

Men den har virket da jeg kørte w98.....
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
07. februar 2001 - 22:36 #4
inde i bibleoteket Sentinel
skal du køre alle *.exe filer
det hjalp på min

>>>>>>>>>>>>>>>>>Cyber_Freak<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Avatar billede honning Nybegynder
07. februar 2001 - 22:54 #5
Sorry, det virkede ikke. Der var kun en setup, som ikke startede noget. Og under biblioteket NT ( som vel er det samme som w2000 ) var der en setupx86 som bare åbnede et tomt vindue. Jeg startede begge to, men det gjorde ikke nogen forskel.
Avatar billede disher Nybegynder
07. marts 2001 - 14:30 #6
Når du har åbnet sentinellen, vælg, install driver, derefter setup driver (kan ikke huske om det hedder det), og lad det stå sådan mens du starter MAX op. Det skulle fixe det
Avatar billede machholdt Nybegynder
07. marts 2001 - 14:33 #7
3dmax31\\SENTINEL\\WIN_9x\\Sentw9x.exe Det er denne fil du skal køre, og når den er startet skal du klikke functions og install driver, og så ok.. Så skulle det virke!!
Avatar billede machholdt Nybegynder
07. marts 2001 - 14:34 #8
Hovsa.. Forresten hvorfor har du accepteret hans svar hvis det ikke virkede????

Altså det er det rigtige svar, der ligger bare lidt mere i det!!