Avatar billede flre Nybegynder
04. april 2004 - 14:15 Der er 9 kommentarer

Hvordan konverterer jeg en Windows Media-Lydfil til en mp3-fil?

Jeg er ved at lave en ferie billed-video. Jeg har kopieret LaSanta-sangen fra en cd via windows player til en Windows Media-Lydfil.
'Picture to TV' vil ikke acceptere denne lydfil, men kræver en mp3.

Hvis jeg brænder billeder og lydfil via Windows Movie Maker, kan den ikke afspilles i min DVD-afspiller, så det nemmeste er nok, hvis jeg kan konvertere lydfilen til en mp3-fil, så jeg kan vise dvd'en i aften.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2004 - 14:24 #1
Avatar billede steffansp Nybegynder
04. april 2004 - 20:15 #2
Den her kan og er god... http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm kan også rippe direkte fra cder til mp3.. Kan også til andre formater, men ved nogle kræver det at du henter en plugin på deres hjemmeside..
Avatar billede uffesteenberg Novice
08. april 2004 - 00:31 #3
Kan helt klart også anbefale dbpoweramp!! Det er 100% gratis og kan konvertere alle audio-formater jeg nogensinde er stødt på!! Anbefales også i diverse pc-blade :-)
Avatar billede steffansp Nybegynder
08. april 2004 - 10:54 #4
uffe > Det er det jeg har linket til...
Avatar billede uffesteenberg Novice
08. april 2004 - 12:07 #5
Yes yes, jeg ville bare backe dig op!
Avatar billede steffansp Nybegynder
08. april 2004 - 13:46 #6
Godt så.. :O)
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2004 - 13:34 #7
oO(hvordan mon det går her)
Avatar billede steffansp Nybegynder
16. april 2004 - 15:14 #8
flre >> Har du prøvet det?
Avatar billede steffansp Nybegynder
22. april 2004 - 19:48 #9
????