Avatar billede tomb3 Nybegynder
04. april 2004 - 10:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Porno betalingsside

Findes der et betalingssystem, hvor man betaler x antal $, hvorefter ens account er aktiv i x antal dage? Eller er det noget man selv laver, bare man har en betalingsgateway?
I så fald hvilke gateways har i gode erfaringer med?

Noget helt andet, hvordan med indehold...
Hvor på nettet kan webmastere købe billeder, og lovligt smide dem op?

Hvis der intet står om copyright på et billede, så er det vel egentlig lovligt at "nakke" det?
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. april 2004 - 11:06 #1
delsvar
dét er ikke lovligt at "nakke" noget indhold på nettet med mindre der direkte står du godt må - og selv dét vil man foretrække at få skriftligt (specielt den dag man står med håret i postkassen)
Avatar billede tomb3 Nybegynder
04. april 2004 - 11:13 #2
Ja ok, kan jeg godt se.. Så skal jeg selv ud bortføre noge tøser og lave billederne..

Ej hvor man kan købe sådan nogle beregnet på vidersalg?
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. april 2004 - 11:19 #3
en søgning på google fandt blandt andet
- http://www.adultstockphotos.com/main.html
- http://www.xphotography.com/main.html

jeg kender ikke deres "kvalitet" da jeg pt. ikke er i dén branche
Avatar billede nythjem Nybegynder
04. april 2004 - 19:46 #4
Hej Tomb3!

Mon ikke alle aktive internet forhandlere på et eller andet tidspunkt har over vejet porno branchen. Da jeg overvejede den fandt jeg denne her rigtig gode adresse: www.all4u.com.

Jeg fandt desværre også ud af, at det er hamrende dyrt, at have en ordentlig side. Jeg mener, dine fremtidige konkurrenter har det der ligner flere gigabytes billeder liggende, og et sæt billeder koster hos forhandlerne 15 dollar pr. sæt. Så kan du nok regne ud, at der er lidt langt. Desuden med muligheder som Kazza mv. skal du virkelig have et godt tema kørende, hvis du vil tjene penge i branchen.

Nå, mine 50 cents.

God søndag aften.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
04. april 2004 - 20:51 #5
nythjem> Der er utrolig mange penge i porno, specielt efter internettets fremtræden, så tænkte man kunne lave nogle penge der. Men ja, du har ret, det er nok svært at bygge et ordentligt site op. Må lige tænke det lidt igennem og undersøge nærmere.

Men mange tak for urlen, der er mange nyttige ting.

og god aften til dig ;)
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
05. april 2004 - 12:04 #6
Hej tomb3.

Først og fremmest, som lars-jensen også skrev, så er det _ikke_ lovligt at "nakke" billeder, uanset hvad der står eller ikke står.

Hvis du virkelig gerne vil prøve dit held i denne branche, så er her et par gode links:
http://www.adultchamber.com/ - En komplet startguide. De har et væld af artikler, beskrivelser, tips og tricks, nyttige links osv osv.
http://awhangout.com/ - Officielt forum for Adult Chamber. Der sidder mange erfarne gamle gnavere, dag ud og dag ind, og diskuterer, deler viden osv.
https://www.allresell.com/ - Til betalingsløsninger. Du betaler kun procent, intet startgebyr, ingen investering eller noget. Anbefales også af Adult Chamber.

Der er mange forskellige måder, hvorpå man kan tjene en skilling på porno.
Det kan ikke anbefales at du vælger en måde der kræver læssevis af startkapital osv, før du har lavet en sund mængde research.
De fleste starter med at tilmelde sig nogle affilate programmer. Det fungerer som med alle andre affilate programmer, du skaffer dem kunder og de betaler dig penge for det. Fordelen ved dette er, at disse affilate programmer stiller materiale til rådighed som du kan lave dine egne minigallerier (TGP'er) ud af, og nogle stiller endda færdige, hostede gallerier til rådighed, så du ikke engang behøver din egen server eller webhotel.
På den måde er dit eneste 'job' at sørge for at promote disse gallerier ved at tilmelde dem til diverse index, søgemaskiner osv.

Affilate programmer: (kan anbefales)
http://www.cybernetbucks.com/
http://www.eroticacash.com/
http://extremepaychecks.com/

Du kan også vælge selv at have en TGP liste, eller du kan som sagt vælge at købe en masse materiale og oprette dit eget betalingssite.
Det er ret nemt at komme igang med, men kan være svært at lave ordentligt.
Hvis ikke du selv er erfaren programmør vil jeg foreslå du kontakter en til formålet.

Held og lykke med det.

Mvh. Jakob
Avatar billede bugiman64 Nybegynder
21. september 2004 - 10:09 #7
Jeg er en habil programmør til web, betalingsløsninger og databaser.

Jeg har før overvejet at prøve med porno på nettet, men har ikke haft den fornødne tid til at sætte mig ind i branchens facetter.

Hvis du er villig til at bruge tid på at undersøge mulighederne og komme op men en ide til hvordan det kan give indtjening, så vil jeg gerne afsætte tid til at programmere det der skal til.
Avatar billede buda Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:36 #8
Avatar billede tomb3 Nybegynder
03. februar 2005 - 16:10 #9
Smid et svar folks :)
Avatar billede tomb3 Nybegynder
17. juni 2005 - 16:30 #10
bugiman64> Nice..
Pt. har jeg andre projekter for, men kan være det en dag bliver aktuelt, så kan jeg da skrive. :)

Lukker