Avatar billede {darklord} Nybegynder
07. februar 2001 - 16:47 Der er 41 kommentarer og
2 løsninger

Logo

Jeg mangler et logo til en computer side.
Der skal stå Pc shop dk  en størrelse af 600x80 pix.
teksten skal være orange og der må godt være en computer på(måske en levende).
Avatar billede spectual Nybegynder
07. februar 2001 - 16:50 #1
(og det regner du med at få for points?)
Avatar billede {darklord} Nybegynder
07. februar 2001 - 16:53 #2
ja det har jeg........jeg har da set massere dar har gjort det for points
Avatar billede casm2000 Nybegynder
07. februar 2001 - 16:59 #3
host op hr. darklord
Avatar billede {darklord} Nybegynder
07. februar 2001 - 17:00 #4
kan i ikke finde ud af andet end at beklage jer?
det her sted handler stods alt om at hjælpe andre.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
07. februar 2001 - 18:10 #5
Ønsker man HJÆLP er det gratis... ønsker man ydelser til sit eget lille kommercielle påfund koster det kroner... sådan er livet...
Avatar billede zhatten Nybegynder
07. februar 2001 - 18:12 #6
darklord : Jeg synes du skulle prøve og skrive til misskat og staz de ligger henholdsvis nummer 1 og nummer 2 i design Generalt, de lavet meget for points og det de laver er godt :o)

Jeg har 2 gange nu fået hjælp af misskat og det er super det hun laver.

- Zhatten
Avatar billede pstric Nybegynder
07. februar 2001 - 19:17 #7
http://www.eksperten.dk/opretspm.phtml
15 : Let
30 : Medium
60 : Svær
Hvad går der dog galt? Jeg har set et designspørgsmål, hvor spørgeren blev bedt om at hoste op med over 500 point for at få hjælp. Det er f***** for dårligt!
Avatar billede {darklord} Nybegynder
07. februar 2001 - 19:19 #8
je det er rigtigt
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 19:46 #9
pstric >> Nu er det jo ikke lige et \"spørgsmål\" {darklord} stiller ;o)
Det havde været OK, hvis han ønskede hjælp til at finde ud af at lave det selv i program-xx.

Eksperten er ikke til at få løst opgaver på. Det er et sted man kan få svar på spørgsmål :o)

Avatar billede pstric Nybegynder
07. februar 2001 - 19:53 #10
microtec>> Jeg er i princippet enig med dig i at den slags spørgsmål ikke hører til her på Eksperten. Men det drejer sig jo ikke om et jobopslag, men bare om at {darklord} gerne vil have lidt hjælp. Og det er da vist hvad Eksperten er til for. Hvis jeg var god til design, så ville jeg da godt lave det for point.
Avatar billede Trine Nybegynder
07. februar 2001 - 20:14 #11
Kan du bruge:
http://www.lbarkivet.subnet.dk/pcshop/pcshop.gif

???

Trine / Misskat
Avatar billede {darklord} Nybegynder
07. februar 2001 - 20:42 #12
misskat>> hvis du kunne lave det lidt(meget lidt) i den her stil, bare den samme farve tekst og den samme farve baggrund, så er resten ellers op til dig :) Ellers fedt nok det du lavede, men der skal ikke stå pcshop.dk men pcshopdk
Avatar billede {darklord} Nybegynder
07. februar 2001 - 20:42 #13
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 20:51 #14
pstric >> Jeg har ikke noget problem med at denne type \"opgaver\" bliver lavet her. Jeg kan desværre ikke lave det selv :o)

Jeg syntes bare man skal huske på at der er folk, som lever af at lave den slags ting. Det er ikke helt fair for deres forretning at det laves for points. De kan trods alt ikke købe rugbrød for points ;o)
Avatar billede pstric Nybegynder
07. februar 2001 - 21:01 #15
microtec>> ALT herinde på Eksperten konkurrerer med professionelle. Konsulenter lever af den slags arbejde der bliver udført gratis her.

Problemet er ikke anderledes end Freeware vs. købt software. Og hvem ved, måske kan en som misskat engang slå sig ned som konsulent i design og bruge det, hun har lavet gratis herinde som en god reference.

Jeg tror nu generelt, at vi har nogenlunde samme holdning til Eksperten, så jeg håber ikke at mine kommentarer har skaffet mig en uven ;-)
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 21:02 #16
misskat >> Respekt. Du er sgu hurtig til at lave
noget, der ser prof ud.

Jeg har \"fulgt\" dig lidt her på Eksperten og havde overvejet at kontakte dig med en \"rigtig\" opgave (læs \"jeg vil godt betale for det\").
Jeg mangler en, som kan lave det grafiske layout til en web-site. Alle de små firmaer jeg har fundet, som laver hjemmesider, har selv en hjemmeside der signalerer at de ikke har meget styr på det design/grafik.
Desværre er budgettet er ikke helt til at få et reklame-bureau til at lave det.

Kunne du være interessert? Må jeg sende dig en mail?
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 21:05 #17
pstric >> *gg*

Her tilbyder jeg misskat medens du skriver om at hun kan slå sig ned som konsulent i design :o)

Nej, vi er bestemt ikke blevet uvenner. Der skal mere til. I bund og grund er vi jo enige.
Jeg er bare selv en af disse små selvstændige erhvervsdrivende (hardware-design), som selv ville være ked af konkurance fra \"gratis-folk\".
Avatar billede Trine Nybegynder
07. februar 2001 - 21:06 #18
Microtec: Mail adresse???

Darklord: Gider ikke mere i aften. Du skulle sgu have sagt fra starten af, at det skulle minde om den der, du selv har lavet. Spild af gode timer. Måske kommer jeg med en ny i morgen, who know\'s.

Trine / Misskat
Avatar billede pstric Nybegynder
07. februar 2001 - 21:07 #19
microtec>> Ja, der kan man bare se. Nu har hun minsandten allerede fået tilbudt arbejde ;-)
Avatar billede Trine Nybegynder
07. februar 2001 - 21:09 #20
Microtec: Og jo, jeg kunne godt være interesseret.
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 21:11 #21
misskat >> Ups, jeg syntes jeg havde set di. Min er post@microtec.dk

pstric >> Arbejde er nok så meget sagt. Skal vi ikke nøjes med at kalde det en mulig opgave.

Avatar billede {darklord} Nybegynder
07. februar 2001 - 21:13 #22
ja ja, man kan da altid håbe..........sorry misskat
Avatar billede Trine Nybegynder
07. februar 2001 - 21:21 #23
darklord: Jeg kigger helt sikkert på det i morgen på arbejdet. Så må vi se hvad det udvikler sig til. Jeg synes bare det er interessant at lave ting til folk, som bliver brugt irl (in real life). Det er udfordringer ;-)

Jeg håber ikke du forventer, at jeg finder en skrifttype, som ligner den du har kradset ned? For jeg har ingen ide om, hvad for en font det er.
Si\' mig...Kan du nævne en font du ønsker teksten skrevet i?

Trine / Misskat
Avatar billede {darklord} Nybegynder
07. februar 2001 - 21:25 #24
det er ligemeget vilke font det er.....jeg er sikker på at du finder et eller andet fedt, men hvis du gider at lave den 700x(højden er fin som på det andede logo)
Avatar billede Trine Nybegynder
07. februar 2001 - 21:26 #25
Oki...jeg kigger på det!
Go natter!
Avatar billede microtec Nybegynder
07. februar 2001 - 22:01 #26
misskat >> Gør lige darklord´s logo færdig først. Jeg vil helst ikke kunne beskyldes for at \"stjæle\" nogens designer *gg*
Avatar billede Trine Nybegynder
08. februar 2001 - 07:44 #27
Ja, jeg gå¨r igang med logo-banneret nu ;-)
Avatar billede Trine Nybegynder
08. februar 2001 - 09:10 #28
http://www.lbarkivet.subnet.dk/pcshop/pcshopdk.gif

Hvad synes du?
Og jeg ville da blive over-lykkelig, hvis jeg fik 300 points, som du foreslog i mailen ;-) Men ikke altafgørende.

Trine / Misskat
Avatar billede skovtrold Nybegynder
08. februar 2001 - 09:14 #29
Avatar billede {darklord} Nybegynder
08. februar 2001 - 14:06 #30
hey, misskat kan du lave baggrunds farven om??? hvis du kan, vil du så ikke lave den om til den farve der var på det eksmpel jeg lavede.
Ellers fedt :)
Avatar billede Trine Nybegynder
08. februar 2001 - 14:07 #31
Ok...helt sort bg?
Avatar billede {darklord} Nybegynder
08. februar 2001 - 14:08 #32
akov trold>> det er pånt nok, men lidt for enkelt......men jeg tildeler lidt point til dig alligevel :)
Avatar billede Trine Nybegynder
08. februar 2001 - 14:10 #33
Det er sgu da unfair. Du skal sgu da kun gi\' points til den du vælger...
Avatar billede {darklord} Nybegynder
08. februar 2001 - 14:14 #34
du får dine point bare rolig....
Avatar billede {darklord} Nybegynder
08. februar 2001 - 14:15 #35
det bliver bare ikke til 300 forløbigt....sorry, men jeg skal nok skrbe dem sammen :)
Avatar billede microtec Nybegynder
08. februar 2001 - 14:18 #36
Host, host, hmmmm.....
Avatar billede Trine Nybegynder
08. februar 2001 - 14:18 #37
http://www.lbarkivet.subnet.dk/pcshop/pcshopdk.gif

Hvorfor skriver du så i en mail, at du vil gi\' 300 points når du ikke vil alligevel? Ikke fordi det har noget stor betydning.

Sådan, work is done!

Trine / Misskat
Avatar billede Trine Nybegynder
08. februar 2001 - 14:23 #38
Microtec: Hvorfor hoster du sådan?
Avatar billede microtec Nybegynder
08. februar 2001 - 14:29 #39
Det komme jo ikke mig ved.

Jeg havde bare også bemærket at {darklord} havde lovet dig 300 points og så points til skovtrold (hvilket er fair nok).

Så jeg undre mig over at han først skal til \"skrabe\" dem sammen. Det er ikke rimeligt at lover points væk, som man ikke har.

Nå, det kommer jo slet ikke mig ved ;o)
Avatar billede pstric Nybegynder
08. februar 2001 - 14:33 #40
{darklord}>> Giv lige misskat og skovtrold de udlovede point i en fart. Du har forbrudt dig mod reglerne i http://www.eksperten.dk/spm/48696 og står til at blive ekskluderet. Du kan vist stadig nå at betale din gæld. Du kan evt. også skynde dig at sende en mail til admin info@eksperten.dk og undskylde og så håbe på at de nøjes med at slette din ven hvis du er heldig.
Avatar billede microtec Nybegynder
08. februar 2001 - 14:45 #41
pstric >> Jeg syntes sgu også kun {darklord} havde 12 points da jeg kikkede. Da jeg så kikkede 2. gang var det pludseligt 305 points.
Avatar billede pstric Nybegynder
08. februar 2001 - 14:51 #42
microtec>> Prøv at se nogle af de spørgsmål {darklord} har deltaget i det seneste kvarter. Jeg synes at det er synd hvis vi skal miste {darklord} efter en enkelt dag. Og det er da pissehamrendeuretfærdigt overfor misskat, at hun så ikke får noget for sit arbejde.
Avatar billede microtec Nybegynder
08. februar 2001 - 14:58 #43
pstric >> Det var nu slet ikke derfor jeg sagde \"host\".
Jeg havde slet ikke opdaget noget snyd, før du gjorde opmærksom på det. Jeg er ikke så hurtig ;o)
Jeg ønsker ikke at deltage i nogen \"straf-aktion\" mod {darklord}.

Mit \"host\" var kun for at gøre opmærksom på at det ikke er særligt pænt at love points til højre og venstre, når man ikke har nogen.
misskat havde jo også gjort opmærksom på at det ikke var det væsentlige, så jeg forstod slet ikke formålet.