Avatar billede janmou Nybegynder
02. april 2004 - 17:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

socket fejl 11001 fejl nummer 0x800CCC0D

hej jeg har problemer med min mail outlook express 6.0
når jeg trykker i funktioner, send og modtag alle meddelser. siger den dette
"Værten 'POP3' er ikke fundet. Kontroller, at du har skrevet servernavnet korrekt. Konto: 'POP3', Server: 'POP3', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 11001, Fejlnummer: 0x800CCC0D"

jeg har prøvet alt muligt men den gider ikke og sende.
jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre, hjælp
Avatar billede lojt Praktikant
02. april 2004 - 17:45 #1
Hvad har du af udbyder? Og hvilken pop3 server bruger du?
Avatar billede sharkman Nybegynder
02. april 2004 - 18:26 #2
Fejlnummeret betyder, at du har angivet et forkert servernavn.
Du har sikkert et eller andet sted noget fra din udbyder, hvor der står, hvad du skal skrive som henholdsvis POP3 og SMTP, når du går ind via Funktioner>Konti>Fanebladet "Post">Egenskaber>Fanebladet "Servere". Det kan f. eks være pop3.mail.dk.
Avatar billede sharkman Nybegynder
14. april 2004 - 15:17 #3
janmou: Har du fået løst dit problem?
Avatar billede janmou Nybegynder
16. april 2004 - 08:48 #4
ja det var super fedt at nogen gad og svare tak for det alle