Avatar billede neeo Nybegynder
01. april 2004 - 01:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hjælp til asp og mysql

hej til alle.

jeg har lidt for meget mellem ørene og har deadline til lørdag 03-04-03 aften. der er vist 2 eller max 3 asp sider, som jeg skal have hjælp til samt noget småt.

jeg regner med at betale noget til vedkomende der har lyst til at hjælpe mig med det her.

og håber at vi kan starte hurtigts mulligt.

for den rette person vil der evt. være flere opgaver i fremtiden.
Avatar billede 231077 Nybegynder
01. april 2004 - 01:27 #1
hvad vil du give? bløb
Avatar billede neeo Nybegynder
01. april 2004 - 01:31 #2
hvis du kan hjælpe, så skal du også nok få det du fortjener
Avatar billede neeo Nybegynder
01. april 2004 - 01:31 #3
og mere til
Avatar billede neeo Nybegynder
01. april 2004 - 01:32 #4
og i fremtiden kan du få mange flere opgaver
Avatar billede 231077 Nybegynder
01. april 2004 - 01:33 #5
jeg giver svar imorgen
go nat
Avatar billede neeo Nybegynder
01. april 2004 - 01:34 #6
er der slette ikke nogen der vil hjælpe ??????? :(
Avatar billede drengen Nybegynder
01. april 2004 - 10:39 #7
Hej neeo

Jeg vil muligvis gerne hjælpe dig.
Du er meget velkommen til at skrive eller ringe;

E-mail: kimandersen@grouptown.dk
Tlf: 61704087

Venlig hilsen
Kim Andersen
Avatar billede cpufan Juniormester
01. april 2004 - 20:29 #8
har du fået hjælp?

ellers hjælp = jd(a)adweb.dk      udskift (a) med @
Avatar billede eagleeye Praktikant
01. april 2004 - 20:34 #9
Hvis du mener penge og ikke point så der lige et par regler du skal kigge på:

2.7: Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point.

2.8: Hvis der udloddes andre præmier end point såsom penge, så skal spørgsmålet placeres i kategorierne Opgaver eller Job/opgaver. Svaret på - eller løsningen til - et sådant spørgsmål behøver ikke at blive offentliggjort på Eksperten - i modsætning til spørgsmål, der involverer point. De skal offentliggøres på sitet. Kategorierne Opgaver og Job/opgaver kan stadig indeholde spørgsmål med point som præmier. I så fald gælder de almindelige regler såsom offentliggørelse af svar.

Du behøver ikke flytte spørgsmålet nu, men husk der kan ikke give point+penge for en løsning :)
Avatar billede neeo Nybegynder
11. maj 2006 - 10:19 #10
Lukker....