Avatar billede peter_j Nybegynder
31. marts 2004 - 14:49 Der er 5 kommentarer

Automatisk "Lås computeren" hvis inaktiv i 15 min.

Hej

Er det muligt med Group policy at få en pc der ikke bliver brugt i mere end 15 min. til automatisk at blive "låst" ?
(låst på den måde at brugeren skal indtaste sin adgangskode igen for at komme ind)
Ved godt at man kan sætte adgangskode på pauseskærmen, og sætte den til 15min. Men så kan brugeren ikke selv bestemme hvilken pauseskærm de vil benytte.
Er der en anden måde ?
Jeg ville gerne undgå at skulle vælge hvilken pauseskærm brugeren skal have!

Hilsen Peter
Avatar billede pilfinger Nybegynder
31. marts 2004 - 14:54 #1
Jo det vil jeg mene man kan vi har det her i huset... og det virker fint. selv om en person slår den fra er deen sat til i det øjeblik personen loger på igen...
Avatar billede peter_j Nybegynder
31. marts 2004 - 15:24 #2
Super pilfinger !
Ved du hvordan man gør ?
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2004 - 20:14 #3
Du kan finde svaret her: http://www.eksperten.dk/spm/364606
:-)
Avatar billede peter_j Nybegynder
01. april 2004 - 11:33 #4
Tak for tippet TPO, men det har jeg allerede fået til at virke.
Det var en alternativ løsning, hvor brugeren selv kunne bestemme hvilken pauseskærm de ville benytte
Avatar billede pilfinger Nybegynder
11. april 2004 - 14:24 #5
Jeg skal lige forhøre mig om det når jeg kommer på job igen .så skal jeg komme med et kvalificeret svar til dig.