Avatar billede shoo Nybegynder
31. marts 2004 - 13:29 Der er 4 kommentarer

dobbelt skærm

er det ikke muligt i windows 2000 at køre med to skærme og et billede, så man kan ha' flere programmer kørende når der mangler skærm plads?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
31. marts 2004 - 13:43 #1
jo
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
31. marts 2004 - 13:44 #2
enten ved at benytte flere skærmkort, eller hvis man har et nyere nvidia, ati eller matrox kort, så er der rent faktisk 2  skærmudgange
Avatar billede shoo Nybegynder
31. marts 2004 - 16:14 #3
men jeg har en bærbar på en dockingstation og har også en ekstra skærm til den bærbare, og begge virker, men jeg kan bare ikke få skærmbilledet til at brede sig ud over begge skærme!! mit skærmkort hedder:
ati mobility radeon 9000
microsoft sms mirror driver

kan de oplysninger bruges til noget?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
01. april 2004 - 10:53 #4
ifølge ATI's produktbeskrivelse her: http://www.ati.com/products/mobilityradeon9000/index.html
under punktet "Multi-monitor management and multi-display support", så er multimonitor funktionen (kaldet Hydravision) en OEM option, dvs. det er kun hvis fabrikanten af den pågældende computer har indbygget muligheden at man kan bruge den indbyggede skærm og dockens skærmudgang som individuelle skærme.
Altså må det stå i manualen til pc'en.

P.S.
Microsoft sms mirror driver, bruges i forbindelse med fjernkontrol af din pc, typisk i forbindelse med et firma's it support afdeling.